|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
petrucci ![]() Guld medlem ![]() Brugeranmelder Oprettet: 09-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 822 |
![]() Sendt: 02-April-2010 kl. 17:13 |
Jeg har pt. en Popcorn Hour A-110 og den fungerer helt fint til mine behov. Har dog nu fået mulighed for at bruge op til ca. 2k på en ny mediastreamer, så A-110'eren kan flyttes ind i et andet værelse.
Min første indskydelse var naturligvis Popcorn Hour C-200 (alternativt A-200) MEN...efter at ha læst et par indlæg hist og her..er jeg kommet i tvivl. Kan det virkelig passe at de 2 afspillere har problemer med simple ting som eks. lipsync problemer og subtitles i mkv filer (både intern og ekstern)?
Ku være rart at høre fra C-200 ejere om ovenstående problemer virkelig eksisterer og om de overhovedet ka fikses. Læste et indlæg hvor en gut mente det endda var en hardware-fejl der nok er svær at rette.
Alternativt....hvis man skal finde en rigtig fornuftig boks, der hovedsageligt skal bruges til afspilning af HD mkv-filer med subs og DVD isoer - og som MEGET gerne skulle have mulighed for at vise en slags movie jukebox med covers, imdb info osv.....hvad skal man så have? (der må være andre der er nyere og endnu bedre end endnu en A-110 eller hvad?)
|
|
![]() |
|
petrucci ![]() Guld medlem ![]() Brugeranmelder Oprettet: 09-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 822 |
![]() |
Har lavet lidt mere research.
Tvix 6600N kan købes for ca. 2k og der skulle i en nyere firmware-update være tilføjet en mulighed for at få en simpel Coverart wall med udtræk fra IMDB. Dog skal man selv stå for opdateringen via et PC-program men det skal man jo kun igennem første gang. Hvad jeg umiddelbart godt kan lide ved denne metode, er at man manuelt hver gang SELV kan bestemme hvilket Cover/info man vil have (efter en højreklik-på-film-og-tryk-get-movie-information søgning). Noget man langt fra kan være sikker på med YAMJ og filnavne.
Nogen der har en Tvix 6600N der kort kan fortælle om denne boks' positive og negative sider?
|
|
![]() |
|
jstn ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-Juli-2006 Status: Offline Point: 107 |
![]() |
Jeg har en Xtreamer (http://xtreamer.net/xtreamer/overview.aspx).
Det fås ikke bedre til prisen vil jeg mene. Den fås i skrivende stund til 904 kr. inkl. fragt hos komplett.dk.
Blæseren som sidder i den har jeg helt slukket og det giver ingen problemer. Men ville nok tænde den hvis jeg monterede en harddisk.
Sidder lige nu og ser DR videopodcast via denne media-streamer.
Virker iøvrigt også supergodt sammen med My Movies (mymovies.dk).
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |