|
Medie afspiller til ALT |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |||
Kroq ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 12-Januar-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 35 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Hej Daniel, Jeg har selv brugt WDTV Live, og var heller ikke altid tilfreds, da jeg også oplevede at den hakkede ved afspilning. Det var blot indtil jeg fandt ud af at man selv skal gå ind i menuen og ændre frekvensen alt efter om det er 24, 50, 60Hz matriale som bliver afspillet. Derefter kørte det helt perfekt. Det skal hertil siges at jeg også afspillede meget store 1080p matriale (f.eks Avatar, filstørrelse 60Gb). Det kørte perfekt! Jeg har nu en ASUS eeBox, som kører med XBMC - Verdens bedste mediecenter, og så har du tilmed stadig en PC!!! |
|||
![]() |
|||
mbm1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Januar-2005 Status: Offline Point: 2047 |
||
Den tilpasser output automatisk i forhold til kildesignal
Redigeret af mbm1 - 27-Juni-2012 kl. 11:36 |
|||
![]() |
|||
SVP03 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
||
|
|||
SVP03
|
|||
![]() |
|||
Kermode ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-November-2008 Status: Offline Point: 221 |
||
Nu er de ikke blevet reencoded af andre? Der er standarter og så er der mærkelige formater som måske ligner en standard men ikke er det ;) |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |