recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Medie afspiller til ALT
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Medie afspiller til ALT

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Kroq Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 12-Januar-2010
Sted: DK
Status: Offline
Point: 35
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kroq Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juni-2012 kl. 08:51
Oprindeligt skrevet af DanielPT DanielPT skrev:

Nogen af de 1080p jeg har er af MEGET høj kvalitet så der hakkede den. Og interfacet var langsomt. 
Hmm der er også denne
Men der står følgene:
Vær også opmærksom på ,at denne IKKE understøtter 1080p/24fps på nuværende tidspunkt

Det lyder som om denne boks allerede er lidt glemt og forældet.

Hej Daniel,

Jeg har selv brugt WDTV Live, og var heller ikke altid tilfreds, da jeg også oplevede at den hakkede ved afspilning. Det var blot indtil jeg fandt ud af at man selv skal gå ind i menuen og ændre frekvensen alt efter om det er 24, 50, 60Hz matriale som bliver afspillet. Derefter kørte det helt perfekt.
Det skal hertil siges at jeg også afspillede meget store 1080p matriale (f.eks Avatar, filstørrelse 60Gb). Det kørte perfekt!

Jeg har nu en ASUS eeBox, som kører med XBMC - Verdens bedste mediecenter, og så har du tilmed stadig en PC!!!

Til top
mbm1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Januar-2005
Point: 2047
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mbm1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juni-2012 kl. 11:36
Oprindeligt skrevet af Kroq Kroq skrev:

Nogen af de 1080p jeg har er af MEGET høj kvalitet så der hakkede den. Og interfacet var langsomt. 
Hmm der er også denne
Men der står følgene:
Vær også opmærksom på ,at denne IKKE understøtter 1080p/24fps på nuværende tidspunkt

Hej Daniel,

Jeg har selv brugt WDTV Live, og var heller ikke altid tilfreds, da jeg også oplevede at den hakkede ved afspilning. Det var blot indtil jeg fandt ud af at man selv skal gå ind i menuen og ændre frekvensen alt efter om det er 24, 50, 60Hz matriale som bliver afspillet. Derefter kørte det helt perfekt.
Det skal hertil siges at jeg også afspillede meget store 1080p matriale (f.eks Avatar, filstørrelse 60Gb). Det kørte perfekt!

Jeg har nu en ASUS eeBox, som kører med XBMC - Verdens bedste mediecenter, og så har du tilmed stadig en PC!!!

Den tilpasser output automatisk i forhold til kildesignal

Redigeret af mbm1 - 27-Juni-2012 kl. 11:36
Til top
SVP03 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Februar-2007
Sted: Denmark
Point: 4172
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SVP03 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juni-2012 kl. 12:07
Oprindeligt skrevet af mbm1 mbm1 skrev:

Oprindeligt skrevet af Kroq Kroq skrev:

Hmm der er også denne
Men der står følgene:

Hej Daniel,

Den tilpasser output automatisk i forhold til kildesignal
Men kan den køre 23,97 hz ?
SVP03
Til top
Kermode Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 10-November-2008
Point: 221
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kermode Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juni-2012 kl. 19:42

Nogen af de 1080p jeg har er af MEGET høj kvalitet så der hakkede den.

Nu er de ikke blevet reencoded af andre? Der er standarter og så er der mærkelige formater som måske ligner en standard men ikke er det ;)

Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu