|
medie afspiller |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
henriksen78 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-December-2010 Status: Offline Point: 120 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 17-Marts-2012 kl. 21:05 |
Jeg overvejer kraftigt en popcorn houer A-300.
der står flere steder at den også kan fungere som NAS, men jeg kan ikke finde noget info om hvordan den klare dette job (hastighed). er der nogle som kan kaste lys over dette ? er der alternativer som bør overvejes? Har selv tænkt på om jeg skulle have en desideret NAS og nøjes med en billigere afspiller
|
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
den har gigabit hastighed så du kan jo få op til en små 100MB/s - men forvent nok en del mindre. Det kommer typisk an på HDD der sidder i maskinen. men hvis du mener om du vil få problemer med at overføre til andre PC'ere i FHD kvalitet - så nej det vil du ikke få problemer med. - her skal du kigge mere på dit netværk end maskinen.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |