|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Muffeh ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-December-2009 Sted: Gilleleje Status: Offline Point: 1040 |
![]() Sendt: 30-Marts-2011 kl. 20:32 |
Ja, afstemningen siger som sagt sig selv!
Nævn din favorit medie afspiller, og hvorfor lige netop den maskine har vundet DIT hjerte! (krav omkring hvad sådanne boks skal kunne opfylde må meget gerne oplyses, så det kan give bedre indblik i hvorfor netop DIN løsning blev valgt) Hvis du har en boks, men skal til at skifte, så fortæl gerne hvorfor, hvad ulemperne var siden du skifter, og hvad fordelene ved den evt. nye er frem for den gamle. Og nævn som sagt gerne hvilken model ud for mærket, så det giver en bedre ide om hvad det præcist er du sidder med. (dette behøves dog ikke ved en HTPC ![]() Sidst men ikke mindst, husk på dette er en smags sag folkens, så ikke noget med at hakke på hinanden fordi en person syntes den ene boks er bedre end den anden! (Er ked af hvis netop DIN boks ikke er blevet nævnt, men i så fald så skriv den endelig selv) Redigeret af Muffeh - 30-Marts-2011 kl. 20:33 |
|
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
|
|
![]() |
|
Muffeh ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-December-2009 Sted: Gilleleje Status: Offline Point: 1040 |
![]() |
(Starter lige selv)
Xtreamer Medie Player (den første) Simpelt fordi da jeg først faldt over den lød den perfekt til mine behov, den kunne afspille de formater den skulle (inkl. MKV) og så var den ikke så dyr igen, derfor faldt valget på den. Dog overvejer jeg at udskifte den i en nær fremtid, simpelthen for at prøve noget nyt, og en lettere samt mere brugervenlig brugerflade/oplevelse men har stadig ingen ide om til hvad. |
|
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
|
|
![]() |
|
Bendtsen ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 10-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 40 |
![]() |
Apple tv1, jailbreaket med xbmc. kører super nice.
Venter bare på en fuld version af xbmc til atv2 så ryger 1eren i soveværelset :), indtil da må jeg nøjes med netflix via lidt ninja tricks :)
|
|
![]() |
|
Pongman ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 259 |
![]() |
WDTV Live. Valgte den fordi den var billig og kunne afspille stort set alt.
Brugerfladen er ikke så vigtig for mig, har et share på en nas som jeg tilgår og der er tingene inddelt som jeg kan lide det. (selv kæresten kan finde ud af det!). Jeg behøver ikke covers, beskrivelser etc. Synes simpelthen bare at mapper er den langt mest overskuelige måde at inddele tingene på. Jeg har den jo tændt for at afspille video og ikke se på covers :) Selvom den sikkert godt kan, har jeg faktisk aldrig undersøgt nærmere :) |
|
![]() |
|
Gsxr ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 88 |
![]() |
Apple tv2 med xbmc spiller max
|
|
![]() |
|
zeryus ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-September-2006 Sted: StorKBH Status: Offline Point: 555 |
![]() |
Har en POHD Mini2 og den har kunnet afspille alle mulige film formatter indtil videre. Bruger-interfacet halter dog lidt med den nuværende firmware.
|
|
![]() |
|
Jakabov ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Vodskov Status: Offline Point: 1330 |
![]() |
Asus HDP-R1 (O!Play). Fik den til en god pris og er mere eller mindre alt-ædende. Så til mit behov er den fin.
|
|
![]() |
|
mufcdk1974 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 2089 |
![]() |
Dune, men den kan man jo ikke stemme på
![]() |
|
Film samling(Opdateret den 26/11-09)
|
|
![]() |
|
mufcdk1974 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 2089 |
![]() |
Helt enig. Jeg returnerede en Boxee fordi jeg syntes det var alt for uoverskuelig med de covers, langt nemmere imo at overskue en mappe struktur. |
|
Film samling(Opdateret den 26/11-09)
|
|
![]() |
|
2ben ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1498 |
![]() |
Popcorn Hour C-200 - den spiller alt :-)
God weekend.
Mvh. Torben
|
|
![]() |
|
pmalm ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 08-Oktober-2007 Sted: 3400, DK Status: Offline Point: 433 |
![]() |
Har lige fået mig en Dune..!
|
|
Mvh Peter
LG-55EC930, NAD-M3, XBOX-ONE S, B&W CM8, SONOS. |
|
![]() |
|
confused ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2006 Status: Offline Point: 2686 |
![]() |
Nu holder htpc folket typisk til i et andet forum, så mon ikke afstemningen giver et lidt skævt billede på den konto
|
|
Min "videobåndoptager" kan optage mere end 10 tv kanaler samtidigt, men jeg når jo aldrig at se alle programmerne....
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |