|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Bruger udmeldt 31 ![]() -- ![]() Oprettet: 20-April-2006 Status: Offline Point: 2601 |
![]() |
Mede8er MED400X Mini.
Samme hardware som A.C. Ryan POHD Mini2, men med en firmware/brugerinterface som er langt bedre.
|
|
![]() |
|
jonaskp ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juli-2006 Sted: Brønshøj Status: Offline Point: 2272 |
![]() |
Bruger lige nu HTPC, da det - på det tidspunkt jeg startede det ræs - var den eneste løsning hvor man kunne integrere tv-tunere (dette er der vist nogle af medieafspillerne der kan nu).
Det giver for mig også den mest fleksible løsning. Jeg har prøvet WDTV Live ifbm. jeg købte en til mine forældre. Det der bare irriterer mig ved den er interfacet. Jeg vil have et interface hvor man kan se covers, beskrivelser, starte en trailer mm. i et overskueligt interface. På WDTV kan det til dels lade sig gøre ved at lave moviesheets men det er bare hamrende besværligt i forhold til en HTPC hvor du bare fortæller den hvilken mappe dine film er i hvorefter den selv henter alt det nødvendige. Er der en medeafspiller der kan klare dette automatisk og lige så gnidningsfrit, så kunne jeg sagtens være interesseret i sådan en. Er igang med at teste en Apple TV2 med XBMC på (da XBMC jo netop kan det med at finde covers mm.), men det er ikke lykkedes endnu. Den Apple TV2 jeg har fået købt var desværre opdateret til iOS 4.3, hvortil der ikke findes et jailbreak endnu. Kommer forhåbentligt indenfor nogle dage, så jeg kan få det afprøvet.
|
|
![]() |
|
mufcdk1974 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 2089 |
![]() |
Dette jailbreak skulle da virke på 4.3 (har ikke prøvet det, så ved ikke om det reelt virker)
|
|
Film samling(Opdateret den 26/11-09)
|
|
![]() |
|
Ozzy ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: Andst, Denmark Status: Offline Point: 698 |
![]() |
Kan se at der mangler Dvico Tvix hvilket jeg har 2 stk af :)
|
|
| Samsung 55" D8005 | Samsung 40" C6715 Hvid | Samsung 40" M87 | Samsung 26" R87 | Samsung 22" T220HD |
|
|
![]() |
|
pfugl ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Februar-2005 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1067 |
![]() |
Også Fantec mangler, men den ligner meget ACRyan.
|
|
/Peter
|
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7250 |
![]() |
Stemte på WD TV som jeg selv bruger.
Har ikke prøvet de andre på listen. Valgte WD TV fordi den er billig og spiller stort set alt. |
|
![]() |
|
Jonas_h ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2011 Status: Offline Point: 4475 |
![]() |
Bruger en Mac Mini med XBMC og EyeTV - fungerer upåklageligt! Og virkelig lækkert man kan scrolle sine film igennem på iPad når man skal vælge.
![]() Var træt af irriterende småfejl da jeg brugte Win7 MC. Med Mac Mini'en var det bare at slutte den til og alt virker out of the box.
Redigeret af Jonas_h - 03-April-2011 kl. 21:38 |
|
![]() |
|
Sploink ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
![]() |
Dune HD Max. Den er jeg svært tilfreds med. Og med Zappiti som film browser, synes min kæreste det også er nemt at se film
![]() |
|
![]() |
|
Thumber ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5 |
![]() |
tja jeg har også 1 tvix 6600, men kan ikke vælges :P
|
|
![]() |
|
JordanDK ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
![]() |
Bruger en HTPC uden tuner.
Simpelthen af vanesag fra da jeg bevægede mig ind i den del af verdenen for over 10år siden med at have sine film liggende på computeren og se dem på tv. Bruger XBMC på den (står i et andet rum ved siden af stuen og styres med remote), samt min klient i soveværelset. |
|
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
|
![]() |
|
Dylmer ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2008 Status: Offline Point: 173 |
![]() |
Jeg har stemt HTPC. Er selv ved at bygge/opsætte en som skal udfase min c-200 da jeg simpelthen ikke er tilfreds med interfacet og GUI. C-200'eren er super som film afspiller hvis man bare vil vælge fra mappestruktur, men så snart man begynder på en af de mange jukebox løsninger bliver det for langhåret og langsom efter min mening.
Jeg er så småt begyndt med Media Portal med plugin Moving Pictures og aldrig har jeg set nemmere måde at få en "jukebox" op og køre på. 100+ film tog ca 20 min og så var alle film lagt ind og rettet / sorteret.
Nu skal vi bare lige have Blu-ray delen til at køre 100%
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |