|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
skirk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Februar-2006 Status: Offline Point: 173 |
![]() Sendt: 28-August-2008 kl. 09:59 |
Jeg kan ikke få 5.1 lyd på min Onkyo 606 fra mit medie center. Måske er mit onboard lydkort (Realtek HD Audio ALC883) ikke så godt igen. Kender i evt. et godt usb lydkort med coax digital udgang? Eller er det fordi at der kun kommer 5.1 lyd når man afspiller en film fx. som er har 5.1 lyd? kan man ikke force lyden ud til 5.1? fx. i spil osv.
Skirk |
|
![]() |
|
![]() |
Ok, måske man skulle prøve med et godt USB lydkort? Er der en som kan anbefale et?
Skirk |
|
![]() |
|
![]() |
Kunne være man skulle prøve denne: http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=456966&am p;searchArea=&Soegeord= |
|
![]() |
|
![]() |
Hej ChrisJJ Jeg har nu fået 5.1 lyd konstant på mit Windows XP Media Center. Jeg uninstallet Reealtek HD Audio driveren som var med på Asus cd'en og hentet den nyeste fra Realtek's hjemmeside. Nu har jeg 5.1 i spil og youtube osv. Det kan være det hjælper dig.
Skirk |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |