|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
MJ (udmeldt) ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2917 |
![]() |
En bærbar har jeg i forvejen, men den løsning er desværre ikke optimal - det
skal være noget "stationært". Jeg kigger lidt nærmere på de andre løsninger I foreslår - især de modeller fra Tvix har jeg kigget nærmere på og er en del "forelsket" i.. mangler bare lige at finde en DVD maskine i rette bredde. Indtil da må min desktop agere DVD :-) |
|
![]() |
|
Stampe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2004 Status: Offline Point: 2406 |
![]() |
Jeg ved ikke om den opfylder alt det du efter men tjek www.mm-vision.dk og kik efter Snazio under dvd-afspillere
|
|
![]() |
|
MJ (udmeldt) ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2917 |
![]() |
Den Snazio er desværre for bred. Kravet er max 35cm - det overstyrer
egentlig det andet, da jeg fysisk ikke har plads til mere :-) |
|
![]() |
|
schmidtz ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 01-Marts-2007 Status: Offline Point: 20 |
![]() |
Hvad med Pixelmagic HD Mediabox. Det ser ud til, at den opfylder dine behov. I modsætning til Tvix er HD Mediaboxen virkelig kvalitet. Kassen er lavet af alu og er uden blæser. Dvs. det er kun harddisk som støjer lidt - hvis man overhovedet vil sætte een i. Den har jo netværksadgang, så alt kan hentes fra en evt. server. http://www.pixelmagicsystems.com/products/media_players/hd_m ediabox.htm
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |