recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Medie server på My Book
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketMedie server på My Book

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
LPS Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 22-Marts-2011
Status: Offline
Point: 4
Direkte link til dette indlæg Emne: Medie server på My Book
    Sendt: 22-Marts-2011 kl. 13:25
Hejsa...

Nogen der kan hjælpe med medie server på My Book !

Har en My Book World Edition I. Der skulle vist gerne ligge forudindstillet Twonky Media Server på den. Har i tidernes morgen slettet de mapper der lå i "Public". Oprettede en ny mappe for nylig der hedder "My music". Men den kan jeg ikke se fra min trådløse musik enhed. Vil jo gerne kunne "streame" musikken uden at skulle have computeren tændt Tongue

Og kan jeg indstallere en ny medie server på My Book´en? Og hvordan gøres dette nemmest, uden man behøves at være det store IT geni Wink

Nogen der kan hjælpe? Star
Til top
xcardman Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Marts-2005
Sted: Denmark
Point: 8672
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Marts-2011 kl. 14:03
du kan vil selv regne ud, du ikke kan "streame", hvis din computer er slukket
en NAS som mange benytter skal  også stå tændt
Til top
LPS Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 22-Marts-2011
Point: 4
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Marts-2011 kl. 14:44
My Book´en er på netværket og ikke sat direkte til computeren - så er det vel muligt at fange den uden at computeren står tændt? Eller tager jeg helt fejl? Så kan man vel også "streame" fra den uden computeren står tændt?
Til top
Neobi/q Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 21-Juli-2010
Sted: Haslev
Point: 355
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2011 kl. 15:45
Det kan man sagtens ja. du skal ind i discovery tools og ændre mappen til at understøtte DLNA. Så burde det køre :)

Ellers så må du lige skrive. Så kan jeg sætte min gamle til og se hvordan det lige er det hænger sammen. Men mener bestemt man kan sætte rettighederne.

Morten
Lukker jeg lort ud. Så skriv en pm. Det er altid rart at lære noget nyt
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu