|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |||||||||
glade ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-August-2006 Sted: ølby/DK Status: Offline Point: 1007 |
![]() Sendt: 26-December-2007 kl. 20:34 |
||||||||
Ja hvad kan disse bruges til??? for kan læse nogen kan hente musik etc fra deres pc, jeg køre alt trådløst via router her hjemme, kan jeg på nogen måde få radio/mp3 eller andet til at køre så??
|
|||||||||
Panasonic G20E
Sasmung Q97 42 tommer Sony 32 tommer X300 (skod tv) |
|||||||||
![]() |
|||||||||
Sylvest ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 890 |
![]() |
||||||||
Du kan fx bruge TwonkyMedia server http://www.twonkymedia.com/ (gratis 30 dages trial). Så kan du streame film, billeder og musik (mp3), du kan ovenikøbet få fat på dit itunes bibliotek hvis du har sådan et på din pc.
|
|||||||||
![]() |
|||||||||
micker ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 356 |
![]() |
||||||||
ja du kan bruge TVersity til at lave en medieserver og på den måde få adgang til musik, film og billeder. Både overfører dem til harddisken i ps3'ern eller bare streame det.
Dog kan jeg ikke få TVersity til at streame HD film (.x264, .h264, .mkv) ![]() |
|||||||||
Panasonic TH42PX70
Denon / B&W 800 bio PS3 |
|||||||||
![]() |
|||||||||
glade ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-August-2006 Sted: ølby/DK Status: Offline Point: 1007 |
![]() |
||||||||
Hvordan gør jeg dette letteste?? skal jeg installere noget på ps3 eller pcen??? Godt være jeg er nørd herinde på tv, men på pc og teknik fatter jeg hat af nye ting..
|
|||||||||
Panasonic G20E
|||||||||
![]() |
|||||||||
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
||||||||
Lav dem om til MP4 format eller MWV format med nyeste firmware skulle PS3éren kunne klare det.
|
|||||||||
![]() |
|||||||||
![]() |
||||||||
PS3 har nu fundet min medie server, men siger der intet content eller indhold er, og på musik siger den filerene er ulovlige.. medie serveren har følgende fundet:
Hvad gør jeg galt??? |
|||||||||
Panasonic G20E
|||||||||
![]() |
|||||||||
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
||||||||
Hvilken media server har du installeret?
|
|||||||||
![]() |
|||||||||
![]() |
||||||||
TwonkyMedia Configuration: 4.4.3.1 er versionen altså den nyeste.. som i det link som er vedlagt...
|
|||||||||
Panasonic G20E
|||||||||
![]() |
|||||||||
![]() |
||||||||
Har du filerne ligge på samme maskine som serveren er startet fra. Jeg mindes jeg havde dette problem, da mine media filer lå på et netværksdrev/NAS. Det kan også være, at Twonky ikke er færdig med at indexe filerne endnu, så laver den samme stunt. Eller, at du har fået startet Twonky serveren to gange. Det kommer man som automatisk til, når man installer den, fordi den lægger sig nede i hjørnet (systray) men kører også i baggrunden. Tjek din taskmanager Redigeret af Kandersen - 26-December-2007 kl. 22:11 |
|||||||||
![]() |
|||||||||
![]() |
||||||||
Den siger dlna 2103 fejl på min ps3 eller bare acess denied tager jeg info i musik folderen hvor eneste sted er jeg for den frem... jeg har hverken rodet med porte eller andet.. de lægger på samme drev filerene som twonky serveren også lægger på.. |
|||||||||
Panasonic G20E
|||||||||
![]() |
|||||||||
![]() |
||||||||
Kan du tilgå din server fra en anden computer ved brug af webbrowseren? I adresselinien skal du skrive: http://ip nummeret til din server:9000/webbrowse
|
|||||||||
![]() |
|||||||||
![]() |
||||||||
Ahhh.. lige en detalje.. Du skal være klar over, at PS3éren ikke kan skelne imellem lyd billede og film... Dvs. hvis du skal høre musik, så SKAL du ind under musik på din PS3, og derfra finde din media server, og gå ind under musik på den. Hvis du går ind under billeder på din PS3 og derfra vælger musik på din media server, så kan den heller ikke finde noget.
|
|||||||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |