recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Medie server til oppo bdp-83
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketMedie server til oppo bdp-83

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
michaele Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 27-Oktober-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 45
Direkte link til dette indlæg Emne: Medie server til oppo bdp-83
    Sendt: 28-April-2010 kl. 19:22
Hej

Jeg søger en der kan hjælpe mig med at finde det bedste medie server program og sætte det op.
Jeg har prøvet tversity men det melder fejl. så har jeg prøvet serviio men det bruger 50% cpu kraft og køre ikke særlig hurtigt den hænger ser det ud til. Så har jeg prøvet ps3 medie server og den finder godt nok min oppo men den bliver ved med at søge efter en ps3 og min oppo kan ikke finde det program , den kan godt finde de andre programmer. Jeg køre med windows 7 64bit.

Håber på at nogen kan hjælpe her.

Mvh Michael
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2010 kl. 19:45
TVersity skriver unable to connect to server please make sure its running. Hvorfor gør den det jeg har lagt den redigeret profile.xml fra dette link ind.
http://www.avsforum.com/avs-vb/showthread.php?t=1215071

Til top
hedberg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-April-2006
Point: 2911
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2010 kl. 21:03
Måske lidt overkill - Men mit Synology NAS fungerer perfekt.. :-)
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2010 kl. 21:33
Jeg har fået tversity til at køre men oppo'en her det med at stene hvis jeg prøver at starte en fil om det er mit trådløse netværk der driller eller det er oppo'en ved jeg ikke. Har overvejet at installere den nye beta firmware og reset den og se om det er bedre. Har også overvejet en nas men har ikke lige pengene til en sådan lige nu. Mindre må også kunne gøre det.
Til top
hedberg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2010 kl. 21:36
Jeg har ikke umiddelbart haft problemer med at Oppo'en dør - omvendt bruger jeg ikke funktionen særligt ofte da jeg typisk bruger min TViX til at afspille medie filer med. 

Den nye beta firmware har fået forbedret en del omkring afspilning af .MKV filer (filer lavet med nyere versioner af x.264 pixelerede under afspilning). 
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2010 kl. 19:06
jeg har leget lidt mere med txersity men jeg kan ikke få min oppo til at afspille noget af det jeghar tilføjet serveren. F.eks. hvis jeg vil afspille et musik album læser den lidt på filen og springer så vidre til næste nummer og det fortsætter den med til der ikke er flere nr i albummet. Jeg har opgraderet til den nye bete firmware. Jeg har også prøver at afspille fra tversity på min bærbar men den vil heller ikke så det er nok min dårlige trådløse router fra telenor.
Til top
hedberg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2010 kl. 19:44
Prøvede at installere TVersity. Det fejler også her, men virker fint med Synology's indbyggede. Så det er nok mere TVersity der har en fejl. 
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu