recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Medier
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Medie til Kiss558
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketMedie til Kiss558

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
zimmer30 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 15-Januar-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 53
Direkte link til dette indlæg Emne: Medie til Kiss558
    Sendt: 17-Februar-2006 kl. 19:10

Hej

Jeg har haft problemer med at få min Kiss afspiller til afspille min brændte medier. Er der nogen der har erfaringer med forskellige medier?

Der er nogen der nævner at jeg bare skal købe verbatin, men det er hovedsageligt i min Kiss jeg har problemer med mine "billige" medier.

Håber I kan hjælpe mig

Til top
PeterK Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 08-September-2004
Point: 8
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Februar-2006 kl. 23:59

Verbatin virker 100% for mig, jeg startede med Princo (4x Speed) som ikke fungerede for mig, men har det sidste år kørt med Verbatin 8X og nu 16X speed uden problemer.

Men det er vel en kombination mellem medie, brænder og afspiller der er afgør om det fungere ?

Til top
zimmer30 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 15-Januar-2004
Point: 53
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2006 kl. 19:42

Er det så Verbatin jeg skal have? Er det alle verbatin medier jeg kan købe?

De "billige" medier jeg har haft problemer med i min Kiss har jo virket når jeg putter dem i fx en computer

Til top
DrageMester Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-November-2004
Point: 1660
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2006 kl. 19:55
Oprindeligt skrevet af zimmer30 zimmer30 skrev:

Er det så Verbatin jeg skal have? Er det alle verbatin medier jeg kan købe?

De "billige" medier jeg har haft problemer med i min Kiss har jo virket når jeg putter dem i fx en computer

Jeg kender ikke Kiss maskinen, så jeg kan ikke fortælle dig om den f.eks. kan brænde på 16x certificerede medier. Men måske er det slet ikke i Kiss maskinen du brænder dine medier?

Hvis du har en moderne 16x DVD brænder i din pc, så vil Verbatim 16x certificerede medier være noget af det allerbedste du kan købe, under forudsætning af at du ikke køber "Pearl White" som er af lavere kvalitet.

Redigeret af DrageMester
Sony KDL-37W5500 + KDL-32W705B, YouSee tv-boks, Panasonic DMR-BCT820, Boxee Box, Chromecast, Synology DS414
Til top
1mba Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Oktober-2005
Point: 653
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-April-2006 kl. 00:52

Hej...

Kiss'en DP558, kan ikke brænde noget som helst (desværre / heldigvis for så havde vi, endnu flere problemer).Dead

Jeg har ingen problemer med div. skiver, billige eller dyre / noname eller mærkevare, den æder alt og hvis man er tålmodig, vil den også gerne spytte dem ud igen.Clap

Venligst Michael / 1mba

Kiss DP-558 Rev.01 200GB 10.10.2006 køre Alternativ FW 1.1.7_Stage2_RF   Meget Tilfreds.

Lær af andres fejl, for du lever ikke længe nok til, at lave dem allesammen selv.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu