recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Medieafspiller der afspiller alle formater?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Medieafspiller der afspiller alle formater?

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
tvkartoffel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-Juni-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1998
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tvkartoffel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-August-2012 kl. 20:19
Oprindeligt skrevet af spawn spawn skrev:

ok super :)

Du siger du har video output sat til Auto på din WDTV live - en mulighed er at den ikke skifter korrekt over til 24p output - prøv at sætte den til 1080p24 manuelt under video output og se om dine film stadig har panorerings fnidder (selvfølgelig forudsat at det er BD rips eller lign. med en framerate på 23.976 eller 24fps du afspiller)

Hvis du afspiller over trådløst netværk er dette også en fejlmulighed, så prøv med trådet netværk.

Blot for at udelukke evt. fejlkilder inden du investerer i en anden afspiller.

Det er i høj grad en mulighed at det er afspilleren der ikke skifter ordentligt. Jeg har selv en WD TV live (ikke HUB modellen). Alt efter hvilken version af den officielle firm ware så virker den funktion der automatisk skifter opløsning og refresh rate automatisk ikke. Det er længe siden WD ødelage funktionen og det er ikke repareret i nyere firmwares. Den sidste der virkede på WD TV Live var, efter hukommelsen, version 1.4.22. WD har en side hvor man kan hente de ældre firmwares så man kan rulle tilbage.

http://wdc.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/5860/~/how-to-roll-back-the-firmware-on-a-wd-tv-live-hub-media-center-or-wd-tv-live

MVH
Til top
ManU_4ever Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 27-Februar-2007
Point: 209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ManU_4ever Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-September-2012 kl. 21:30
Tror jeg er kommet til den beslutning at jeg skifter mit WD TV Live Hub ud.

Hvad siger folket til en Boxee box??
Til top
hitolaus Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 30-December-2009
Point: 75
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hitolaus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-September-2012 kl. 21:51
Jeg ville vente lidt med en Boxee Box. Rygterne ovre på Boxee forumet siger, at der kommer en ny box, her i efteråret.
Eftersom den nuværende Boxee Box bygger på Intel's Atom CE4100, som Intel ikke længere understøtter og Boxee har nogle HD Audio og Flash problemer som er afhængige af Intel's SDK, så ville jeg nok vente til næste revision.

Når det så er sagt, så er jeg personligt glad for min Boxee Box og har ikke oplevet nogle større problemer. 
Jakob Hilarius Nielsen
Mine Plex Plugins: DR-TV, TV3Play
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu