|
Medieafspiller der afspiller alle formater? |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
tvkartoffel ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1998 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er i høj grad en mulighed at det er afspilleren der ikke skifter ordentligt. Jeg har selv en WD TV live (ikke HUB modellen). Alt efter hvilken version af den officielle firm ware så virker den funktion der automatisk skifter opløsning og refresh rate automatisk ikke. Det er længe siden WD ødelage funktionen og det er ikke repareret i nyere firmwares. Den sidste der virkede på WD TV Live var, efter hukommelsen, version 1.4.22. WD har en side hvor man kan hente de ældre firmwares så man kan rulle tilbage. http://wdc.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/5860/~/how-to-roll-back-the-firmware-on-a-wd-tv-live-hub-media-center-or-wd-tv-live MVH |
|
![]() |
|
ManU_4ever ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 209 |
Tror jeg er kommet til den beslutning at jeg skifter mit WD TV Live Hub ud.
Hvad siger folket til en Boxee box??
|
|
![]() |
|
hitolaus ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-December-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 75 |
Jeg ville vente lidt med en Boxee Box. Rygterne ovre på Boxee forumet siger, at der kommer en ny box, her i efteråret. Eftersom den nuværende Boxee Box bygger på Intel's Atom CE4100, som Intel ikke længere understøtter og Boxee har nogle HD Audio og Flash problemer som er afhængige af Intel's SDK, så ville jeg nok vente til næste revision. Når det så er sagt, så er jeg personligt glad for min Boxee Box og har ikke oplevet nogle større problemer.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |