|
Medieafspiller med DTS-HD MA |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |
noob30 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 350 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvorfor ikke være fremtidssikret og vælge en afspiller med support for Bluray 3D iso
|
|
![]() |
|
panhero ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 158 |
Hvilke eller hvilken understøtte dette da?
|
|
mfg. the one and only panhero
|
|
![]() |
|
noob30 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 350 |
Jeg har ikke erfaring med disse afspiller men har selv overvejet stærk at opgradere til en med BD 3D iso support..
Xtreamer Sidewinder 3, Xtreamer Prodigy 3D, Himedia HD900B + mange flere |
|
![]() |
|
Tobster ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 15-Januar-2009 Sted: 9600 Aars Status: Offline Point: 362 |
C-300 understøtter også 3D - aner dog ikke om det er som iso. interesseret i sådan en maskine? Overvejer måske at skifte til noget sonos eller airplay...
|
|
![]() |
|
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6513 |
Nogen der har testet nogen af de 3D maskiner...
Har hørt ok om den himedia |
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
![]() |
|
lommeregner ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-April-2009 Sted: 8700 Horsens Status: Offline Point: 363 |
Himedia har jeg haft og afprøvet.... desværre ikke synderlig tilfreds idet blu-ray blev afspillet med hakken for hver 42 sekund. Også andre har observeret denne fejl. Men udover dette "lille" problem afviklede den da 3D blu-ray uden problemer. Men jeg vil anbefale en Asus BDS-700 istedet, som også afvikler 3D iso, enddda med fuld menu. Du får ovenikøbet en fuld blu-ray afspiller med som også kan gøres regionfri på både blu-ray samt dvd. Der er dog nogle børnesygdomme, for afvikling af mkv er ikke optimalt pt. Men der udsendes løbende opdateringer, så dette problem løses nok også. Dog ikke et problem for ut., som kun afvikler fulde blu-rays
![]() |
|
Lg OLED65CX, Sennheiser Ambeo Soundbar, Sony UBP-X800, Apple TV, 4K, Zidoo Z10 Pro, Sony PS5, Synology DS918+, Asustor AS-602T, SVS SB 2000
|
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Alle afspillere baseret på Realtek-chipset har problemet med hak hvert 41. Sekund.
|
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
|
aaj ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-Juli-2011 Sted: 3400 Status: Offline Point: 57 |
Hej Jeg er ligeledes på udkig efter en ny dedikeret medieafspiller. Den skal afløse Mac Mini og Apple TV 2G. Jeg har længe kigget på Xtreamer Sidewinder 3, men bliver selvfølgelig lidt bekymret af en udtalelse som ovenstående. Den nye Sidewinder er baseret på Realtek 1186-platformen, ligesom Himedia HD900B og flere andre... Er der generelle problemer med disse? |
|
![]() |
|
Copyright ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 62 |
Kan også anbefale Dune til fra master hd. Xtreamer har jeg haft, et lækkert ufærdigt produkt som lovede en masse og kunne det halve
![]() |
|
Rated R
Panasonic TH-50PX70, JBL HT-1 THX System, B&W 603, NAD216 THX, Onkyo TX-NR807B, Epson TW3200, Panasonic DMP-BD65, Xbox360, Dune Smart HD D1. |
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Den er generel gal med Realtek. Jeg har oplevet problemet på flere forskellige afspillere fra forskellige fabrikanter og det er altid det samme: Hak hvert 41. sekund. Jeg er i hvert fald personligt færdig med at have afspillere med Realtek-chipsæt herhjemme i stuen. Så er det muligt, at Dune ikke har så mange fancy features (de har vel nærmest ingen), men til afspilning af film, så virker de altså bare. Nu skal jeg ikke gøre mig almen klog på ALLE fremtidige Realtek-chipsæts, så det KAN jo være, at de får fikset problemet i en eller anden version. |
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
|
-claus- ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Januar-2006 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 1351 |
Kan ikke anbefale av Ryan HD mini til bd ISO. Den kan godt j.f specifikationerne. Men. Når det kommer til stykket er den ikke stærk nok til de høje bitrates.
Det med at der forekommer et hak for hver 41. sekund. Er det, det samme problem som de fleste gpu'er har, hvor refresh Ramten ikke helt passer til video filmen? |
|
Stue: Lg C9, Argon Octave Soundbar, Dali Sub E12f
Køkken: Audio pro Addon T20, Google Chrome Audio |
|
![]() |
|
Supergris ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-December-2006 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1489 |
Jeg gør lige opmærksom på, da jeg kan se, at du har opstillet som krav, at du vil tilslutte din 3 TB HD, at det er ikke alle afspillere, der understøtter HDér over 2 TB.
Jeg ved med sikkerhed at Boxee ikke gør det, og flere andre uden selv at have prøvet det. De skulle heller ikke komme til det i fremtiden...
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |