recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Medieafspiller med DTS-HD MA
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Medieafspiller med DTS-HD MA

Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
noob30 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 06-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 350
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér noob30 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-April-2012 kl. 23:17
Hvorfor ikke være fremtidssikret og vælge en afspiller med support for Bluray 3D iso
Til top
panhero Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 11-Juni-2008
Point: 158
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér panhero Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-April-2012 kl. 07:02
Hvilke eller hvilken understøtte dette da?
mfg. the one and only panhero

Til top
noob30 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 06-August-2007
Point: 350
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér noob30 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-April-2012 kl. 08:35
Jeg har ikke erfaring med disse afspiller men har selv overvejet stærk at opgradere til en med BD 3D iso support..

Xtreamer Sidewinder 3, Xtreamer Prodigy 3D, Himedia HD900B + mange flere
Til top
Tobster Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 15-Januar-2009
Sted: 9600 Aars
Point: 362
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tobster Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-April-2012 kl. 19:45
C-300 understøtter også 3D - aner dog ikke om det er som iso. interesseret i sådan en maskine? Overvejer måske at skifte til noget sonos eller airplay...
Til top
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Point: 6513
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-April-2012 kl. 19:50
Nogen der har testet nogen af de 3D maskiner...
Har hørt ok om den himedia
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top
lommeregner Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 09-April-2009
Sted: 8700 Horsens
Point: 363
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lommeregner Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-April-2012 kl. 20:07
Oprindeligt skrevet af forzajuve forzajuve skrev:

Nogen der har testet nogen af de 3D maskiner...
Har hørt ok om den himedia

Himedia har jeg haft og afprøvet.... desværre ikke synderlig tilfreds idet blu-ray blev afspillet med hakken for hver 42 sekund. Også andre har observeret denne fejl. Men udover dette "lille" problem afviklede den da 3D blu-ray uden problemer. Men jeg vil anbefale en Asus BDS-700 istedet, som også afvikler 3D iso, enddda med fuld menu. Du får ovenikøbet en fuld blu-ray afspiller med som også kan gøres regionfri på både blu-ray samt dvd. Der er dog nogle børnesygdomme, for afvikling af mkv er ikke optimalt pt. Men der udsendes løbende opdateringer, så dette problem løses nok også. Dog ikke et problem for ut., som kun afvikler fulde blu-rays Wink
Lg OLED65CX, Sennheiser Ambeo Soundbar, Sony UBP-X800, Apple TV, 4K, Zidoo Z10 Pro, Sony PS5, Synology DS918+, Asustor AS-602T, SVS SB 2000
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-April-2012 kl. 22:04
Alle afspillere baseret på Realtek-chipset har problemet med hak hvert 41. Sekund.
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
aaj Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 27-Juli-2011
Sted: 3400
Point: 57
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aaj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2012 kl. 10:18
Oprindeligt skrevet af Yakken Yakken skrev:

Alle afspillere baseret på Realtek-chipset har problemet med hak hvert 41. Sekund.

Hej

Jeg er ligeledes på udkig efter en ny dedikeret medieafspiller.
Den skal afløse Mac Mini og Apple TV 2G.

Jeg har længe kigget på Xtreamer Sidewinder 3, men bliver selvfølgelig lidt bekymret af en udtalelse som ovenstående. Den nye Sidewinder er baseret på Realtek 1186-platformen, ligesom Himedia HD900B og flere andre...

Er der generelle problemer med disse?
Til top
Copyright Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 21-Oktober-2008
Point: 62
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Copyright Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2012 kl. 11:36
Kan også anbefale Dune til fra master hd. Xtreamer har jeg haft, et lækkert ufærdigt produkt som lovede en masse og kunne det halve
Rated R

Panasonic TH-50PX70, JBL HT-1 THX System, B&W 603, NAD216 THX, Onkyo TX-NR807B, Epson TW3200, Panasonic DMP-BD65, Xbox360, Dune Smart HD D1.
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2012 kl. 13:47
Oprindeligt skrevet af aaj aaj skrev:

Jeg har længe kigget på Xtreamer Sidewinder 3, men bliver selvfølgelig lidt bekymret af en udtalelse som ovenstående. Den nye Sidewinder er baseret på Realtek 1186-platformen, ligesom Himedia HD900B og flere andre...

Er der generelle problemer med disse?

Den er generel gal med Realtek. Jeg har oplevet problemet på flere forskellige afspillere fra forskellige fabrikanter og det er altid det samme: Hak hvert 41. sekund. Jeg er i hvert fald personligt færdig med at have afspillere med Realtek-chipsæt herhjemme i stuen. Så er det muligt, at Dune ikke har så mange fancy features (de har vel nærmest ingen), men til afspilning af film, så virker de altså bare.

Nu skal jeg ikke gøre mig almen klog på ALLE fremtidige Realtek-chipsæts, så det KAN jo være, at de får fikset problemet i en eller anden version.
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
-claus- Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Januar-2006
Sted: Holstebro
Point: 1351
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér -claus- Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Maj-2012 kl. 00:51
Kan ikke anbefale av Ryan HD mini til bd ISO. Den kan godt j.f specifikationerne. Men. Når det kommer til stykket er den ikke stærk nok til de høje bitrates.
Det med at der forekommer et hak for hver 41. sekund. Er det, det samme problem som de fleste gpu'er har, hvor refresh Ramten ikke helt passer til video filmen?
Stue: Lg C9, Argon Octave Soundbar, Dali Sub E12f
Køkken: Audio pro Addon T20, Google Chrome Audio
Til top
Supergris Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-December-2006
Sted: Esbjerg
Point: 1489
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Supergris Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Maj-2012 kl. 03:51
Jeg gør lige opmærksom på, da jeg kan se, at du har opstillet som krav, at du vil tilslutte din 3 TB HD, at det er ikke alle afspillere, der understøtter HDér over 2 TB.
Jeg ved med sikkerhed at Boxee ikke gør det, og flere andre uden selv at have prøvet det. De skulle heller ikke komme til det i fremtiden...
Til top

Besvar Besvar Side  <123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu