recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Medieafspiller med DTS-HD MA
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Medieafspiller med DTS-HD MA

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
S-Andersen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 25-Januar-2012
Sted: København
Status: Offline
Point: 91
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér S-Andersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2012 kl. 23:28
Jeg har en AC Ryan HD Mini2, den synes jeg ikke hakker når jeg spiller bd iso? Den kan godt lokkes til at spille DTS MA, men nogen gange skal den lige stoppes og startes igen. UI er dog meva neden på den. Ville aller helst have en HTPC, som kan afvikle DTS MA og fuld HD med XBMC på.
Til top
Jimmbo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-August-2007
Sted: Risskov..
Point: 1966
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jimmbo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2012 kl. 14:45
Oprindeligt skrevet af Tobster Tobster skrev:

C-300 understøtter også 3D - aner dog ikke om det er som iso. interesseret i sådan en maskine? Overvejer måske at skifte til noget sonos eller airplay...

Tager jeg fejl, eller kan A-200 ikke også det samme?
Til top
Tobster Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 15-Januar-2009
Sted: 9600 Aars
Point: 362
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tobster Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2012 kl. 15:10

Det ved jeg faktisk ikke  -  google det :)

Redigeret af Tobster - 29-Maj-2012 kl. 15:11
Til top
panhero Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 11-Juni-2008
Sted: Denmark
Point: 158
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér panhero Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2012 kl. 22:01
Jeg vil bare sige tak til jer alle der holder liv i tråden. Valget faldt på en brugt Dune HD Smart D1, og jeg kører pt. med et 1TB-disk som midlertidig løsning, indtil jeg får råd til en 3TB. Det er her i tråden nævnt at jeg skal være OBS på at det ikke er alle afspillere der understøtter 3TB diske.

Når jeg søger på google om Dune HD Smart D1 understøtter 3TB får man lidt forskellige svar alt efter hvor mange sider man går ind på. Gad vide om man skal gøre et eller andet teknisk for at få den til at understøtte 3TB? Mener også at have set brugere herinde der har oplyst om at de både har en Dune HD Smart D1 samt 3TB-diske, men nu kan jeg selvfølgelig ikke finde tråden. Nogle af jer ejere der kigger med her og som kan be- eller afkræfte, og den understøter 3TB-diske?

Edit***
I skal bare poste løs for der er sikkert mange andre der godt kan bruge de svar og inputs der kommer i denne tråd! :-)

Redigeret af panhero - 29-Maj-2012 kl. 22:02
mfg. the one and only panhero

Til top
Stougaard Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 07-Juli-2011
Point: 363
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stougaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2012 kl. 22:31
Oprindeligt skrevet af Tobster Tobster skrev:

C-300 understøtter også 3D - aner dog ikke om det er som iso. interesseret i sådan en maskine? Overvejer måske at skifte til noget sonos eller airplay...

Da C-300 kun understøtter HDMI ver. 1.3 giver dette jo nogle begrænsninger..
Til top
Candyman Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 19-Maj-2012
Sted: Aarhus, Danmark
Point: 24
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Candyman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juni-2012 kl. 22:17
Popcorn C300 har en firmware fejl der gør at den ikke kan afspille 1:1 BD ISO'er med DTS HD Masster lyd uden at lyden crasher eller forsvinder. Indtil Syabas kommer med en firmware der understøtter dette skal i ikke købe en C300 hvis det er BD ISO'er i vil afspille. Underligt nok kører C200 perfekt med de samme iso'er.
PCH C200, C300, Oppo BD-P93, Onkyo NR-TX1009, Samsung 55" Smart TV, Epson EH-TW5500, 120" screen, Wired cat. 6 network, Qnap TS410 NAS.
Til top
Candyman Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 19-Maj-2012
Sted: Aarhus, Danmark
Point: 24
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Candyman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juni-2012 kl. 22:21
Oprindeligt skrevet af noob30 noob30 skrev:

Hvorfor ikke være fremtidssikret og vælge en afspiller med support for Bluray 3D iso

I øjeblikket er det kun Oppo BD-P93 der kan afspille 3D blu-ray iso'er og de nye de leverer har de desværre fjernet optionen fra firmwaren.

De blev truet af filmbranchen, så har du en Oppo BDP-93 skal du ikke opgradere fimwaren.
PCH C200, C300, Oppo BD-P93, Onkyo NR-TX1009, Samsung 55" Smart TV, Epson EH-TW5500, 120" screen, Wired cat. 6 network, Qnap TS410 NAS.
Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu