|
Medieafspiller med DTS-HD MA |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
S-Andersen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-Januar-2012 Sted: København Status: Offline Point: 91 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har en AC Ryan HD Mini2, den synes jeg ikke hakker når jeg spiller bd iso? Den kan godt lokkes til at spille DTS MA, men nogen gange skal den lige stoppes og startes igen. UI er dog meva neden på den. Ville aller helst have en HTPC, som kan afvikle DTS MA og fuld HD med XBMC på.
|
|
![]() |
|
Jimmbo ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-August-2007 Sted: Risskov.. Status: Offline Point: 1966 |
Tager jeg fejl, eller kan A-200 ikke også det samme? |
|
![]() |
|
Tobster ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 15-Januar-2009 Sted: 9600 Aars Status: Offline Point: 362 |
Det ved jeg faktisk ikke - google det :) Redigeret af Tobster - 29-Maj-2012 kl. 15:11 |
|
![]() |
|
panhero ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 158 |
Jeg vil bare sige tak til jer alle der holder liv i tråden. Valget faldt på en brugt Dune HD Smart D1, og jeg kører pt. med et 1TB-disk som midlertidig løsning, indtil jeg får råd til en 3TB. Det er her i tråden nævnt at jeg skal være OBS på at det ikke er alle afspillere der understøtter 3TB diske.
Når jeg søger på google om Dune HD Smart D1 understøtter 3TB får man lidt forskellige svar alt efter hvor mange sider man går ind på. Gad vide om man skal gøre et eller andet teknisk for at få den til at understøtte 3TB? Mener også at have set brugere herinde der har oplyst om at de både har en Dune HD Smart D1 samt 3TB-diske, men nu kan jeg selvfølgelig ikke finde tråden. Nogle af jer ejere der kigger med her og som kan be- eller afkræfte, og den understøter 3TB-diske? Edit*** I skal bare poste løs for der er sikkert mange andre der godt kan bruge de svar og inputs der kommer i denne tråd! :-) Redigeret af panhero - 29-Maj-2012 kl. 22:02 |
|
mfg. the one and only panhero
|
|
![]() |
|
Stougaard ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Juli-2011 Status: Offline Point: 363 |
Da C-300 kun understøtter HDMI ver. 1.3 giver dette jo nogle begrænsninger.. |
|
![]() |
|
Candyman ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Maj-2012 Sted: Aarhus, Danmark Status: Offline Point: 24 |
Popcorn C300 har en firmware fejl der gør at den ikke kan afspille 1:1 BD ISO'er med DTS HD Masster lyd uden at lyden crasher eller forsvinder. Indtil Syabas kommer med en firmware der understøtter dette skal i ikke købe en C300 hvis det er BD ISO'er i vil afspille. Underligt nok kører C200 perfekt med de samme iso'er.
|
|
PCH C200, C300, Oppo BD-P93, Onkyo NR-TX1009, Samsung 55" Smart TV, Epson EH-TW5500, 120" screen, Wired cat. 6 network, Qnap TS410 NAS.
|
|
![]() |
|
Candyman ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Maj-2012 Sted: Aarhus, Danmark Status: Offline Point: 24 |
I øjeblikket er det kun Oppo BD-P93 der kan afspille 3D blu-ray iso'er og de nye de leverer har de desværre fjernet optionen fra firmwaren. De blev truet af filmbranchen, så har du en Oppo BDP-93 skal du ikke opgradere fimwaren.
|
|
PCH C200, C300, Oppo BD-P93, Onkyo NR-TX1009, Samsung 55" Smart TV, Epson EH-TW5500, 120" screen, Wired cat. 6 network, Qnap TS410 NAS.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |