recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - medieafspiller
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketmedieafspiller

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Mr. Anderson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-April-2008
Sted: Esbjerg,Denmark
Status: Offline
Point: 772
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-September-2011 kl. 09:59
Jeg bruger en WDTV Live pt og med seneste opdatering kan den bitstreame True HD men ikke DTS HD eller Master. Den afspiller fint mkv, divx, avchd, iso dvd og bd samt rå bd filer. Koster 650,- i elgiganten da jeg købte den for et halvt år siden. Billig alternativ til man finder noget bedre.
LG 65B7 - PS4 Pro - Denon X7200WA - B&W 706S2, HTM 72S2, DB4S & CCM663 - Nvidia Shield - Sonos
Til top
Treated Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-Januar-2010
Sted: Horsens
Point: 1639
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-September-2011 kl. 18:57
skal lige høre jer ad herinde, hvad er forskellen på WD live og WD live plus???
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Point: 4378
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-September-2011 kl. 10:24
Lige et indspark omkring WDTV Live: Jeg fik en kollega til at teste et BDMV-rip af Inception for mig og boksen kunne ikke afvikle filmen uden at hakke gevaldigt i det. I forvejen har min Mede8er 400x Mini lidt kvaler med denne film (det hakker dog ikke), så det kunne godt være VC1-codec'et der også driller på WDTV. Da WDTV ikke understøtter BDMV var det naturligvis kun M2TS-filen han afspillede.
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
Treated Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-Januar-2010
Sted: Horsens
Point: 1639
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-September-2011 kl. 14:57
ingen der ved hvad forskellen er på live og live plus udgaven af WD´en?? står og skal bestille 2 stk af dem, så vil da godt lige vide hvad forskellen er, så man måske kunne vælge den som lige er en tand bedre :)
Til top
db89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-December-2008
Sted: Fredericia, DK
Point: 1758
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-September-2011 kl. 15:08
Oprindeligt skrevet af Treated Treated skrev:

ingen der ved hvad forskellen er på live og live plus udgaven af WD´en?? står og skal bestille 2 stk af dem, så vil da godt lige vide hvad forskellen er, så man måske kunne vælge den som lige er en tand bedre :)

Såvidt jeg husker så er det vist kun i USA at "plus modellen" også bliver solgt, og er vist kun på deres marked hvor man kan have en smule glæde af det på grund af de har ekstra tjenester derovre som udnytter det, men ellers burde du hurtigt kunne finde svar på google.
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu