|
Medie-afspiller |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
CerealKiller ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 63 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-September-2016 kl. 21:56 |
Jeg undskylder på forhånd, hvis dette emne er lagt i det forkerte forum. Nu til mit "problem": Jeg har en Boxee, som min kammerat godt kan lide. Den er udgået og han vil derfor gerne have noget der kan det samme. Mere præcist, så vil han gerne kunne afspille film via hdd til denne medie-afspiller, som skal være koblet til receiver og/eller tv. Har i nogle forslag til hvad det kan være? Han ønsker ikke at koble sin bærbar direkte til TV, da film hakker på hans bærbar. |
|
SONY 46X3000|PS3|Denon AVR-2307|Dali Rubicon|SVS PC12 NSD DSP
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Han har ikke et smart-tv? For så kan han jo bare streame film direkte - uden medieafspiller.
M.v.h. |
|
![]() |
|
CerealKiller ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 63 |
Nej, det har han desværre ikke, Henrik. I princippet, så skal det være en hdd der er koblet til hans tv, hvor han så kan afspille film "direkte".
|
|
SONY 46X3000|PS3|Denon AVR-2307|Dali Rubicon|SVS PC12 NSD DSP
|
|
![]() |
|
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4089 |
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |