recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Medie-afspiller
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Medie-afspiller

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
CerealKiller Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 24-Marts-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 63
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér CerealKiller Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Medie-afspiller
    Sendt: 16-September-2016 kl. 21:56
Jeg undskylder på forhånd, hvis dette emne er lagt i det forkerte forum.

Nu til mit "problem":

Jeg har en Boxee, som min kammerat godt kan lide. Den er udgået og han vil derfor gerne have noget der kan det samme. Mere præcist, så vil han gerne kunne afspille film via hdd til denne medie-afspiller, som skal være koblet til receiver og/eller tv.
Har i nogle forslag til hvad det kan være? Han ønsker ikke at koble sin bærbar direkte til TV, da film hakker på hans bærbar.

SONY 46X3000|PS3|Denon AVR-2307|Dali Rubicon|SVS PC12 NSD DSP
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 21-Maj-2006
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2016 kl. 23:07
Han har ikke et smart-tv? For så kan han jo bare streame film direkte - uden medieafspiller.

M.v.h.
Til top
CerealKiller Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 24-Marts-2009
Sted: Denmark
Point: 63
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér CerealKiller Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2016 kl. 23:19
Nej, det har han desværre ikke, Henrik.

I princippet, så skal det være en hdd der er koblet til hans tv, hvor han så kan afspille film "direkte".
SONY 46X3000|PS3|Denon AVR-2307|Dali Rubicon|SVS PC12 NSD DSP
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Point: 4089
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2016 kl. 07:39
Oprindeligt skrevet af CerealKiller CerealKiller skrev:

Nej, det har han desværre ikke, Henrik.

I princippet, så skal det være en hdd der er koblet til hans tv, hvor han så kan afspille film "direkte".
det kan han med en shield, med kodi/spmc eller med plex mediaserver, hvis han skal se filmene på andre enheder
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu