|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
supermand3236 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 57 |
![]() Sendt: 20-Marts-2008 kl. 17:47 |
Stå og vil købe mig en medieboks, men er ikke helt klar over hvad jeg skal vælge. Den skal kunne afspille .vob,.iso,mp3 og .jpeg - hvad skal jeg vælge ? netværks tilslutning er ikke noget must ! Har set lidt på den her http://www.hifipriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=412789# er det noget ? nogen som har erfaringer med denne, eller andre lignende afspiller vil jeg meget gerne høre dem ! Er ikke nogen ørn til teknik så det er must, at det ikke kræver en baggrund som raket ingenør at kunne få gang i den (o; Mit budget er ca. 1800 - 2000 !
|
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
Som jeg ser det er det et skodprodukt: Ingen HDMI Ingen WiFi Ingen Gigabit Lan Kan være jeg ikke har læst specs godt nok, men det var det jeg kunne finde |
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
![]() |
|
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
Det er heller ikke det rigtige sted at læse om produkterne på hifi/edbpriser osv.. Tag dog producenten´s beskrivelse.. (det var til den oprindelige skribent).
|
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
For at tilføje: Har du ikke en PC, den kan jo det du vil, evt. med et par små tilføjelser |
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |