recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - mediebox der kan afspille rar filer
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketmediebox der kan afspille rar filer

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
kennethp Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 29-December-2009
Sted: DK
Status: Offline
Point: 97
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juni-2011 kl. 15:03
Hvorfor er der ingen der svarer på mandens spørgsmål? Istedet får han bare at vide at det er en dårlig idé, det må vi vel lade ham selv om. Vi ved ikke hvad han skal bruge det til...
Når man henter fra bla. nyhedsgrupperne, modtager man "sit emne" i en masse rar filer, det kunne jo være smart hvis ikke man skulle til at pakke dem ud før man skulle afspille, så sparer man lige 10 min inden bluray iso/mkv/whatever kan afspilles. Det er da meget godt.  Det kan også være man kan downloade direkte til sin medieafspiller, men at den ikke kan pakke filerne ud, så er der også en fordel i at kunne afspille dem direkte.
Svar da på hvad manden spørger om? Nogen der kender en afspiller der kan afspille fra rar filer?

Jeg mener at min Dune Hd max godt kan afspille film fra rar filer, men jeg er ikke helt sikker!

Til top
ashdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Oktober-2006
Sted: Denmark
Point: 688
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juni-2011 kl. 23:36
Egentlig er det jo ret irrelevant, for du snakker om afspilling af ulovligt materiale, jeg tvivler kraftigt på du finder lovlige iso'er af blu-ray pakket med rar på newsgroups eller torrents sites for den sags skyld.
Til top
kennethp Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 29-December-2009
Sted: DK
Point: 97
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juli-2011 kl. 02:44
Der er intet i min post der indikerer at det skulle være ulovligt materiale, kun at det er fra nyhedsgrupper og emnet kunne være bluray iso eller andet. Det behøver ikke være ulovligt. Og det er heller ikke sikkert at det er det trådstarter vil bruge det til.  Spekuler det du vil, jeg forsøger blot at føre tråden tilbage på sporet.
Til top
tobiasl Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Oktober-2005
Point: 820
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juli-2011 kl. 03:49
Oprindeligt skrevet af rasmusvn rasmusvn skrev:

Oprindeligt skrevet af tobiasl tobiasl skrev:

Oprindeligt skrevet af hkdspritter hkdspritter skrev:

ja
det er da godt nok som man tager det BLU-RAY iso  på 40-50 GB mener jeg jeg fik ned med ca4GB ikke noget jeg vil ringe med noget når 2TB korste 500kr

Det handler vel mere om at komprimere, du bevarer næppe kvaliteten.
undskyld men kan ikke lige forstå mening med dit svar kan du udbybeSmile  det var hkdspritter  der gav udtryk for man sparet meget plas men jeg ville ikke sige man spare noget særligt som andre også framføre er video alderrade komprimert

Redigeret af tobiasl - 01-Juli-2011 kl. 03:53
Til top
tobiasl Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juli-2011 kl. 03:59
Oprindeligt skrevet af kennethp kennethp skrev:

Der er intet i min post der indikerer at det skulle være ulovligt materiale, kun at det er fra nyhedsgrupper og emnet kunne være bluray iso eller andet. Det behøver ikke være ulovligt. Og det er heller ikke sikkert at det er det trådstarter vil bruge det til.  Spekuler det du vil, jeg forsøger blot at føre tråden tilbage på sporet.
hold nu op det er det samme man høre igen og igen nogle spøsmål kan også være for dume 
Til top
hkdspritter Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 29-Juni-2011
Sted: skive, dk
Point: 3
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juli-2011 kl. 19:38
ikke når man har en nas din nødAngry
Til top
tobiasl Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juli-2011 kl. 20:21
Og NA's har med nyhesgruper af gøre....
Til top
agger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-Maj-2005
Point: 1222
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Oktober-2011 kl. 11:11
hej .
den her kan afspille direkte fra rar filer så det så sent som i går , en række rarfiler på 50mb kørte fint ikke noget med ventetid eller noget det kørte bare . DSM-380 BOXEE BOX.
hilsen agger
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu