Leder efter en pæn kasse som kan erstatte alle de "gammeldags" kasser i mit system, og samtidig har god HD performance. Information om diverse mediecentre på nettet er ikke særlig imponerende, men er efter lang tids overvejelser lykkedes det alligevel at finde frem til to muligheder: MM-vision og Electrola.
Er egentlig mest hooked på MM-vision, men efter intens søgning efter information/anmeldelser på nettet, og besøg i deres forretning er det eneste jeg kan konstatere: Det er en pæn kasse.
De havde kun den mindste kasse sat til, og billedkvaliteten ved afspilning af en tilfældig optagelse, var alt andet end imponerende. De virkede i det hele taget ikke særligt interesserede i at få solgt deres mediecentre. Havde de kunne vise mig et imponerende billede ved en demonstration, ville jeg have lagt 16k på bordet, lige på stedet.
Jeg syntes det er lige satset nok at give 16k for en kasse man ikke har set i aktion, og uden mulighed for at returnere den, hvis ikke den lige passer ind i ens system.
Er der nogen som har erfaringer med MM-Vision og/eller Electrola.