recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Mediecenter hakker i lyd
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketMediecenter hakker i lyd

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
arendal Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 05-Januar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 65
Direkte link til dette indlæg Emne: Mediecenter hakker i lyd
    Sendt: 21-Februar-2007 kl. 23:15

Hej

Jeg har et problem med mit mediecenter, engang imellem stopper billededet og den brummer i lyden i ca.1.sekund. Det kommer på præcise minutal, Først gør den det når der er gået 3minutter, så kører den fint 7min og 30sek, inden den gør det igen og derefter går der 3minutter, og sådan bliver den ved, det gælder også når jeg kun hører musik. hele computeren fryser lige i dette sekund.

Nogen der har en ide om hvad dette kan være.?

Lydkortet er et audiotrak PRODIGY 7.1 LT med de nyeste drivere.

Samtidigt har jeg et problem med min spillecomputer, jeg kan ikke instalere jave efter jeg har geninstalleret den, den skriver bare"Denne instalationspakke kunne ikke åbnes, kontroller pakken findes, og at du har adgang til den, eller kontakt programforhandleren for at kontrollere, at dette er en gyldig windows installer-pakke"

Hvis jeg downloader den manuelt skriver den bare "Fejl under transformering. Kontroller at den angivende transformeringssti er gyldig"

Martin

Til top
jonny Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 09-Marts-2006
Point: 3
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2007 kl. 23:20

Har samme problem - det hjalp noget at jeg afbrød Windows Firewall ,billede og lyd fryser ikke mere.

Hilsen Johnny

jop
Til top
MCenterFreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Februar-2005
Point: 5446
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Februar-2007 kl. 01:00

Ja men ingen god løsning!

I må finde ud af hvad der sker og så få genetableret jeres Firewall

Ellers er i yderst udsatte!!

Redigeret af MCenterFreak - 27-Februar-2007 kl. 01:01
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-)
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu