|
Mediecenter i 64bit |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Kasper Jensen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Marts-2007 Status: Offline Point: 536 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 05-Marts-2014 kl. 11:46 |
Hej,
Tidligere var Windows mediecenter med tilhørende TV-tunere generelt no-go i 64bit. Er det stadig et problem. Min konfiguration ser i grove træk således ud: I5 haswell processor Digital Devices TV-tunere Nrossens XML import program Windows 7 Mediecenter 32/64bit? Håber i vil komme med nogle inputs, da jeg står foran en reinstallering og gerne vil køre 64bit hvis muligt. Vh Kasper |
|
![]() |
|
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4951 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg kører Mediaportal i Windows 8.1 64-bit uden problemer.
Har kørt Windows 7 64-bit i mere end 1 år inden skiftet. Jeg vil foreslå Windows 8.1, hvis man overvejer Netflix. Da deres Windows App giver lækker HD og surround sound.
|
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Det var kun i Windows XP det var et problem. Der manglede ganske simpelt codecs dengang. Men siden Vista har man sagtens kunnet køre med 64bit.
|
|
![]() |
|
Kasper Jensen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Marts-2007 Status: Offline Point: 536 |
Syntes bare jeg hørte om problemer med eksempelvis DVBlogic TV-source og andre 3. parts programmer på 64 bit.
Prøver nok at springe ud i det. :) Mange tak for hjælpen. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |