recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Mediecenter ser ikke cd/dvd optager drev
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketMediecenter ser ikke cd/dvd optager drev

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Traderstar Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 13-September-2006
Status: Offline
Point: 7
Direkte link til dette indlæg Emne: Mediecenter ser ikke cd/dvd optager drev
    Sendt: 23-November-2006 kl. 23:07

MCE ser ikke mit optager drev. Hvis jeg forsøger at oprette en CD eller DVD via Media Center siger den at "Der kræves en CD/DVD optager - kontroller at en CD/DVD optager er installeret og prøv igen eller annuller".

Det har virket før, og Nero virker også på XP siden, så drevet er installeret ... hvorfor vil det så ikke virke gennem Media Center?

Mvh.

Til top
ajaj Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 03-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 442
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-December-2006 kl. 10:31

Desværre kan jeg ikke hjælpe dig. Men jeg kan komme med psykisk opbakning, for efter jeg reinstallerede  min OEM MCE 2005 har jeg nøjagtig samme problem som dig.

En forskel er der dog. Jeg har også installeret Nero 7. Denne står nu automatisk i mce under "opret cd/dvd" som ikon nr 2. Med denne kan jeg godt brænde fra MCE så længe filen ikke er større end DVDens kapacitet.

Mit problem er, at jeg før brugte Sonic's encoder plugin som selv fandt ud af at tilpasse sig til DVD skiven. Men dette plugin virker ikke med Nero 7 men kun med MCE's originale "opret cd/dvd", som jo heller ikke virker hos mig . 

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu