recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Mediecenter til en amatør
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketMediecenter til en amatør

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
LeneT Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 12-December-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 18
Direkte link til dette indlæg Emne: Mediecenter til en amatør
    Sendt: 07-December-2008 kl. 16:39

Hejsa.

Jeg er en glad amatør - der gerne vil have lækre brugerflader og stabile systemer....

Det eneste jeg ønsker mig til jul - er en god og billig Media center løsning

1           Jeg vil gerne have en god og stabil mediecenter løsning

Jeg er absolut kun på brugerniveau.

Ultra let betjening

Ikke for dyr

Se digetalt tv i god kvalitet på alle tv og projector

Købe , leje digetal musik og film over nettet

Så lidt kabler som muligt

Så lidt fjernbetjeninger som muligt

Minus støj fra pc og udstyr i stuen

God plads til Dvd film (kan også have de fleste på disk),Gamle vidofilm, Egne videooptagelser og særligt al vores musik

Evt Placering i f.eks. bryggers

2           Udstyr pt

Gammeldags Antenne på taget

Børneværelse 1

-Medie center pc Medion (MD 8828)

-Antenne kabel

Børneværelse 2

-Medie Center pc Medion (MD 8828)

-Antennekabel

Stue

B&O tv MX7000-BE04

Digetal modtager Hinke E7330 (Digetale kanaler virker ikke pt)

projector LG AN110 (larmer en del) – kan man gøre noget ved det?

-Digetal modtager Arion AT-2100E (virker men Pixelflimmer af og til)

Bose AV18 Media center

Soveværelse

Philips FLAT TV 26 PF 9531

-Bose Roommate

-Antennekabel

- mangler digetal modtager

Htc touch diamond telefon