|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
jonaskp ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juli-2006 Sted: Brønshøj Status: Offline Point: 2272 |
![]() |
Det var nu ikke det jeg sagde Under alle omstændigheder er IPTV og HTPC noget der kræver at man er relativt IT-kyndig og har en del erfaring med HTPC i forvejen, da det er lidt kringlet at få til at virke. Det er pt ikke nær så nemt som at smide et TV-tunerkort i og scanne efter kanaler. Redigeret af jonaskp - 20-December-2008 kl. 00:01 |
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
Er det ikke muligt at få TDC kabeltv eller Stofa Kabeltv? Eller har du undersøgt om du bor i et område med Boxer DVB-T? Disse langt nemmere at få til at virke med en HTPC.
Så er det bare at indkøbe: Til KabelTV: Tuner Digital Everywhere FloppyDTV DVB-C CA modul fra Smit Stofa = Irdeto YouSee= Viaccess Til DVB-T + Boxer: Tuner Digital Everywhere FloppyDTV DVB-T CAmodul fra Smit Boxer = Viaccess Jeg ville vælge at købe en tuner + CA modul pr TV i huset, + et ekstra set. Dernæst skal signalerne deles rundt. Hvis vi antager at du bruger Vista Media Center SP1 med TVpack, er løsningen simpel og nonsense: I hvert rum skal der være en af følgende enheder: Linksys DMA 2100 Linksys DMA 2200 Xbox 360 (evt med Wireless Modul som koster ca 500kr) Dlink DSM-750 HP Mediasmart Extender Dyr løsning, men no nonsense og det virker... |
|
![]() |
|
LeneT ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 12-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 18 |
![]() |
Hej igen. Jeg har undersøgt STOFA og TDC kabel og Boxer - og nej - det kan jeg ikke få i mit område. Men boxer kommer også til at dække Herlev Nord - til november! Manden nægter at få parabol.
Vi har TDC medarbejderbredbånd til PC.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |