recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Mediecenter til fladskærm
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketMediecenter til fladskærm

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Raskholm Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 16-Januar-2007
Status: Offline
Point: 5
Direkte link til dette indlæg Emne: Mediecenter til fladskærm
    Sendt: 16-Januar-2007 kl. 22:56

Hej alle....

Håber i vil hjælpe, pc er ikke min stærke side   Jeg har lige modtaget mit DVI-D/HDMI kabel til at slutte min mediecenter til min fladskærm, men mit grafikkort (NVIDIA Geforce 73000GS) skriver at de tilsluttede skærme/porte er blevet deaktiveret..... jeg syntes snart jeg har prøvet alverdens ting.... Håber nogen har en idé til hvad jeg kan gøre og vil skrive dem her

Til top
MichaelS Se dropdown menu
--
--
Tidl. redaktør recordere.dk

Oprettet: 11-Marts-2004
Sted: Denmark
Point: 2062
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Januar-2007 kl. 23:12

Du må lige fortæle om du køre med én skærm eller to. Jeg antager at du køre med to skærme og så vil jeg anbefale dig at reboote maskinen EFTER at du har forbundet kablerne og lad skærmene være tændt underrebootet.

I Egenskaber for skærm har jeg denne indstilling:

Måske kan det hjælpe dig videre.

/MichaelS

mvh MichaelS
Til top
Raskholm Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 16-Januar-2007
Point: 5
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Januar-2007 kl. 23:46
nej jeg køre kun med en skærm tilsluttet og det er min fladskærm, men via scartstikket og jeg har forsøgt at ændre indstillingerne, men da skriver den noget med at jeg har deaktiveret et eller andet det er lidt svært at læse da kvaliteten er meget dårlig... jeg har forsøgt at stille fjersynet ind på HDMI-kanalen og starte op, så ser jeg lige  windovs opstarten i dos også skrver den ´ingen forbindelse´..... Så det virker som udgangene på grafikkortet er spærret???
Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Point: 10964
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2007 kl. 02:23

Din htpc køre en opløsning som skærmen ikke kan klare. Prøv at start op i fejlsikker tilstand. Det bør virke (640x480).

Til top
acaruz Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 23-Februar-2006
Sted: Denmark
Point: 16
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2007 kl. 22:56

Kan ikke sige det tit nok : Køb for guds skyld Plasma.... Eller gå en lang tur med hunden - Det plejer at hjælpe

Vi ses imorgen

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu