recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Mediecenter
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketMediecenter

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
The Math Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 23-Februar-2008
Status: Offline
Point: 46
Direkte link til dette indlæg Emne: Mediecenter
    Sendt: 16-August-2011 kl. 16:25

Jeg står og vil forny mit mediecenter. Lige pt. kører jeg med en iStar mine HD 1.3, som sådan set kører udemærket. Jeg har leget lidt med ATV 2 med XBMC, men synes ikke det spiller helt endnu, samt den ikke kan vise output på 1080p

Mit ønske er først at få et mediecenter som senere skal kunne køre med tv indover. Er faldet lidt for asrock som tilbyder en samlet løsning. Når jeg nu er igang, kan jeg lige så godt købe med blue-ray afspiller. Har en Synology NAS stående, hvorfor jeg ikke har brug for noget plads på mediecentret.

Nogle der har ideer til hvilken asrock jeg skal købe? Eller andre alternativer? Der skulle gerne være plads til et tv-kort i den på et tidspunkt.

Tak for hjælpen på forhånd :-)
Til top
The Math Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 23-Februar-2008
Status: Offline
Point: 46
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2011 kl. 16:52
En løsning kunne også være at få et eksternt tv-kort, så man ikke skal være afhængig af om der er plads til at installere.

Kigger lidt efter en Asrock's nye sandybridge model. Er det noget I kan anbefale?
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu