|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
ajaj ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 442 |
![]() Sendt: 13-Marts-2006 kl. 11:14 |
Efter at have downloaded ovennævnte er der selvfølgelig lidt startproblemer, som man løser stille og roligt. MP ser meget spændende ud. Jeg vil prøve MP pga kompabiliteten med Firedtv som MCE ikke har. MEN mht TV signal og epg er jeg ved at være blank Under config osv, kan jeg under "Danmark" kun vælge Skanderborg, jeg ved ikke om det er ligemeget når man bor i Fr.Borg Amt ?? Der bliver fundet alle de kanaler jeg har (TDC stor pakke) men det er kun ganske få jeg kan se. EPG finder INTET om nogle programmer. Er der nogle der kan hjælpe her ?? |
|
![]() |
|
bildirutan.se ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-April-2006 Sted: Sweden Status: Offline Point: 3 |
![]() |
Jag rekommenderar dig att söka igenom frekvenserna och inte välja den förvalda listan. Då skall du se att du nog få upp alla kanaler.
|
|
Jag driver Bild i Rutan Sverige så ta alltid mina inlägg med en nypa salt.
![]() |
|
![]() |
|
Maggerholm ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-April-2005 Sted: Herlev Status: Offline Point: 1677 |
![]() |
Hardware-test.dk har skrevet en anmeldelse af Media Portal, og der
nævnes det, at EPG opsætning kan være ret langhåret, hvis man ikke får
det gjort rigtigt første gang.
Prøv at kigge på den anmeldelse. Måske der også er mulighed for at spørge derinde. Mvh Michael |
|
Integra DTR-80.3, Jamo THX One, Toshiba HD-EP30, Panasonic DMP-BDT 310, Xbox 360, Wii, ATV4, Chromecast 2nd gen, iPad mini, iPhone 5s, Panasonic TX-P55VT30Y, Harmony Elite
|
|
![]() |
|
TorbenMP ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 14-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6 |
![]() |
Hej ajaj Teknikken ligger i: -at få scannet kanalerne fra dit indgangssignal Jeg gjorde følgende: Brugte o2grabber ww.o2design.se/o2grabber/ hvor du kan bare kan klikke de kanaler ud, du vil downloade. Download til tvguide.xml og henvis MP setup, under epg, til denne tvguide.xml fil. Eller omvendt......du kan, som bildirutan.se foreslår, scanne frekvenser under opsætningen af tv-kortet. Nu får du så alle kanalerne op under "channels". Herefter skal du sikre dig at kanalerne hedder præcis det samme som i den dowloadede tvguide.xml fil (her kaldet display-name). Når du har gjort dette, "importerer du fra tvguide", og så passer kanalfrekvenser og epg sammen. Ovenstående gælder hvis du får signaler direkte fra antenne eller kabelinput. Ikke hvis du får dem fra en satboks, selector eller lignende, hvor kanalskiftet skal på selve boksen! Dette kan dog også fint sættes op. Jeg har ikke prøvet at sætte kanaler op som nævnt i hardwaretest.dk artiklen, men det er en meget fin artikel. TorbenMP |
|
![]() |
|
Maggerholm ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-April-2005 Sted: Herlev Status: Offline Point: 1677 |
![]() |
Det skal måske lige nævnes at jeg heller ikke har prøvet på den måde der er nævnt i artiklen (eller på nogen anden måde for den sags skyld). Jeg er kun i den indledende fase på vej til at give mig i kast med HTPC/mediacenter. Jeg henviste blot til artiklen da jeg for nylig havde læst den, og huskede at der var nævnt eventuelle problemer med EPG, og det virkede for mig som om forfatteren vidste hvad han snakkede om. Mvh Michael |
|
Integra DTR-80.3, Jamo THX One, Toshiba HD-EP30, Panasonic DMP-BDT 310, Xbox 360, Wii, ATV4, Chromecast 2nd gen, iPad mini, iPhone 5s, Panasonic TX-P55VT30Y, Harmony Elite
|
|
![]() |
|
ajaj ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 442 |
![]() |
Hej alle, nu virker det Artiklen og jeres inputs var fine. Gøres det hele i den rigtige rækkefølge som beskrevet, virker både tv kanaler og epg Redigeret af ajaj - 11-April-2006 kl. 17:01 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |