|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
NIKKO ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-Oktober-2004 Status: Offline Point: 172 |
![]() Sendt: 21-Marts-2005 kl. 17:23 |
Jeg mener jeg engang herinde har set en liste over hvilke medier de forskellige recordere/brændere havde det bedst med - er der én der kan give mig et link? - eller husker jeg forkert?
Redigeret af NIKKO |
|
![]() |
|
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
Hej Nikko Kan jeg heller ikke lige huske Men i dit oprindelige spørgsmål spurgte du om 8x DVD+RW vil være kompatibel med din Sony RDR-HX900 - og svaret er nej. Så uden at ville sprede unødig frygt, så er det fornuftigt at købe lidt ekstra ind af 4x medierne i den periode de stadig fås. /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
![]() |
|
Vendel ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-April-2004 Status: Offline Point: 423 |
![]() |
Hej Nikko. Jeg ved ikke om det er den her du tænker på. http://www.recordere.dk/files/mediaguide.pdf Der er åbenbart godt nok ikke så mange der har meldt tilbage, men det kunne man jo begynde med, så den bliver up to date. |
|
PV
|
|
![]() |
|
Flyer ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 151 |
![]() |
Du kan også prøve at kigge på http://www.videohelp.com Søg din afspiller/optager frem, og se hvilke erfaringer der er gjort med forskellige medie typer på netop den maskine. Mvh. Flyer |
|
![]() |
|
NIKKO ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-Oktober-2004 Status: Offline Point: 172 |
![]() |
Tak til alle Det var egentligt den liste Vendel fandt, jeg søgte, men Flyers link er mere anvendelig p.g.a den store indrapporteringsmængde.
Nikko |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |