|
Medier til HX900 |
Besvar |
Forfatter | |
jenscc
Junior bruger Oprettet: 04-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 24 |
Emne: Medier til HX900 Sendt: 19-December-2004 kl. 15:50 |
Hej Recordere.dk brugere Jeg skal have en kammerat til at købe nogle dvd skiver hjem til mig fra usa, og det skal ikke være rw men bare "skrivbare" een gang. Er der nogle som ved hvilken type der er bedst til en HX900 og er der et mærke som er at foretrække frem for andre (kvalitet etc). Tak for hjælpen og god jul Hilsen Jens |
|
johnny57
Guld medlem Oprettet: 20-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 952 |
Sendt: 19-December-2004 kl. 16:26 |
Kan det overhovedet betale sig at købe i USA, med de priser som du kan købe til i Tyskland. Nå men jeg har en Sony magen til og bruger Verbatim som har et godt ry. Koster ca 6 kr i Tyskland. |
|
Med venlig Hilsen
Johnny |
|
Kalle_dk
Junior bruger Oprettet: 02-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 46 |
Sendt: 19-December-2004 kl. 17:00 |
Jeg bruger "Verbatim Advanced AZO DVD -R 8x". Handler hos www.billigmedien.de til kr. 5,80,- pr. stk. (December 2004) Har ikke haft problemer med brænding, ej heller med læsbarhed på andre DVD-afspillere (Sony, Phillips, Thomson, JVC, Sony-Playstation). |
|
Mvh Karl-Erik
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |