|
|
Besvar ![]() |
Side <1234 10> |
Forfatter | ||
Puma ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 596 |
![]() |
|
Hej JLee Forholdet vedr. hvor stort et antal skiver som fejler er vel det vi mest oplever som værende en direkte fejl....Det er bare træls nå det sker :-( Jeg tro ikke man kan se forskel på billedkvaliteten på en dyr / billig skive men den dyre har måske mindre sandsynlighed for at få efterfølgende skader som betyder "læsefejl". Jeg kan kun gentage køb kendte mærker....Glem at jagte 0,25 kr. her og der husk, at besparelsen i forhold til køb i Danmark er kæmpe stor...Personlig har jeg tit handlet hos billigmedie i Tyskland med fuld tilfredshed |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
|
Ja der har jeg også handlet med stor tilfredshed. Men måske skulle man tage et kig på sitets nye sponsor, som er noget billigere med f.eks. Verbatim. Nogen der har handlet der? |
||
![]() |
||
fast2night ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2268 |
![]() |
|
Der har aldrig været problemer når jeg har handlet hos dem, og det er efterhånden mange gange. Jeg har selvfølgelig også været omkring de billige skiver hos Nierle og andre, og helt ærligt: Glem det. Det kan ikke betale sig at spare, noget jeg bitterligt har erfaret et par år efter skiven er blevet brændt. ![]() |
||
Mvh Hans
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
|
Ok, men hvor meget er portoen på f.eks. 100 stk cakebox ca 2 kg? Prisen inden porto er jo det halve i forhold til Billigmedien... Redigeret af Kampus - 07-Juni-2008 kl. 16:35 |
||
![]() |
||
fast2night ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2268 |
![]() |
|
Det kan du se her I dette tilfælde ville jeg købe 2 spindler for at udnytte portoen op til 5 kg. |
||
Mvh Hans
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Sorry - Jeg så forkert. Det er ikke det samme firma. ![]() |
||
Mvh Hans
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Den hedder altså: http://www.medieshoppen.dk/shop/100-stk-dvd-r-255p.html Men kan se at de kun tar' 40 kr og det er op til 20 kg forsendelse |
||
![]() |
||
norbert ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 298 |
![]() |
|
Men det er så ikke med Post-Danmark :-) |
||
![]() |
||
erla ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 693 |
![]() |
|
Jeg har brugt HP +R skiver med stor succes i mange år... men har netop skiftet min gamle Sony HDD ud med en Panasonic model - ikke for at kapre tråden, men hvad er det der er bedre ved -R skiver og Panasonic ? Iøvrigt, Julie, hvis du regner med at brænde mange skiver, så kan jeg anbefale at bruge "printable" skiver - altså helt hvis skiver, som på kan printe på med en inkjet printer, der er lavet til det. /erla |
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24788 |
![]() |
|
jeg har også købt hp + skiver, men er gået over til -r, da jeg har pana hdd, og synes ialt at -r er bedre. jeg bruger også de hvide printable. |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
![]() |
|
Gad vide hvor de sender fra, for er det fra Danmark og som dansk forhandler, så er de sådan set forpligtet til at opkræve blankmedie afgiften til private - Oder was? |
||
Mvh Hans
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Ka' jo være med brevdue fra Ønskeøen.
![]() |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 10> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |