|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Sony-fan ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 111 |
![]() |
Ja uha - jeg bliver da også bekymret. Og f.eks. Panasonic og Sony, som jeg tidligere har brugt, skriver ikke noget om hvilken type de er. Så hvordan finder man egenligt ud af det? |
|
![]() |
|
madsri ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 26-November-2004 Status: Offline Point: 72 |
![]() |
Hej alle
Jeg bliver også bekymret når jeg læser der her, for jeg bruger også Verbatim skiver, men er her nogen som ved hvor nye de oplysninger er for jeg syntes at mindes at der på et tidspunkt nogen som netop anbefalede Verbatim skiver. Madsri |
|
![]() |
|
madsri ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 26-November-2004 Status: Offline Point: 72 |
![]() |
PS Er der snart nogen skiver som kan bruges og hvilke ? Madsri |
|
![]() |
|
Malvido ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 22-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11 |
![]() |
Hej alle! På følge adresse: http://www.mitsuicdr.com/about/press_releases/2005/Gold%20DV D%2005-12-05.html er der lidt om ægte 24 karat DVD-R skiver. Jer bruger selv Verbatim, og er godt tilfreds, men lad os mødes i forum om 100 år, så kan vi afgøre hvad der er bedst! Hilsen Mavido |
|
![]() |
|
PimPin-Pacman ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 27-Juni-2005 Status: Offline Point: 2 |
![]() |
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |