|
mediestreamer med tv tuner |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
mbm1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Januar-2005 Status: Offline Point: 2047 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 11-Januar-2012 kl. 13:14 |
Findes der en medieafspiller med eks. DVB-C og eller DVB-T2 tuner
|
|
![]() |
|
Neobi/q ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Juli-2010 Sted: Haslev Status: Offline Point: 355 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Samsungs BD-c8200/8500 og d8200/D8500
LG BDC590 HDI Dune kan man tilkøbe tuner til Så der er lidt at gå efter :)
|
|
Lukker jeg lort ud. Så skriv en pm. Det er altid rart at lære noget nyt
|
|
![]() |
|
mbm1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Januar-2005 Status: Offline Point: 2047 |
Kan se D8200 er med DVB-T2 og C tuner....
Lige hvad jeg har brug for... Nogle der har erfaringer med den? Skal erstatte min WD TV live og Triax 405 Redigeret af mbm1 - 11-Januar-2012 kl. 21:34 |
|
![]() |
|
confused ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2006 Status: Offline Point: 2686 |
Så er der jo også lige de forskellige versioner af Dreamboxene hvis man skulle have vundet i onsdagslotto.....
![]() |
|
Min "videobåndoptager" kan optage mere end 10 tv kanaler samtidigt, men jeg når jo aldrig at se alle programmerne....
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |