|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
LCD_Newbie ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 25-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2 |
![]() Sendt: 25-Juli-2007 kl. 03:28 |
Hejsa, alle gæve recodere folk...
Jeg sad og kiggede mine reklamer igennem og rendte ind i dette tilbud fra Jysk. Som åbenbart er begyndt at sælge TV også. Info: Medion 40" LCD (MD30058) til 6.950,- kr. • Samsung-panel • Fysisk opløsning 1366 x 768 px • Billedoptimeret med CTI, 3D-filter • Betragtningsvinkel V/H 178° • Høj kontrast 1200:1 • HDMI-indgang, 2 scarttilslutninger m.m. • Tekst-tv 1000 siders memory • Responstid 8 ms • Dansksproget On-Screen-Display • Inkl. vægbeslag, bordstand og fjernbetjening Link til PDF om modellen her. Link til Jysk's hjemmeside her. Er det billigt i forhold til hvad der ellers er på markedet? Jeg skal bruge det primært til at se film og tv på med min Xbox1 (Xvid), alm. kabel-tv og spille på med min Xbox360. Det ville blive mit første LCD. Når jeg søger på modelnavnet i Google, kommer der kun tyske online shops op og de fortæller ikke rigtig meget andet end Jysk's pris er ganske rimelig i forhold til tyske online priser. Håber I har lidt input, The Newbie! P.s. Har søgt forummet her efter info på dette TV og tilbud og der kom ikke noget op. |
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9426 |
![]() |
check flatpanels.dk Jeg mener de vist har anmeldt Medion. Umiddelbart uden at have set TV'et, så er det nok noget af det ringeste du kan få. |
|
![]() |
|
FriendlyMots ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-Maj-2007 Status: Offline Point: 195 |
![]() |
Nu har jeg lige set lidt på den anmeldelse som Flatpanels laver på et 42 tommer plasma fra Medion. For sjovt nok er han faktisk overvejende positiv over for det. Selvfølgelig viser et 8. generations plasma fra Pioneer et bedre billed men han konkluderer at til prisen var det både et pænt fjernsyn designmæssigt og billedet var ganske præsentabelt.
Når alt det er sagt vil jeg nu aldrig købe et fjernsyn i Aldi ( som normalt forhandler Medion produkter) og især ikke hos Dyne Larsen. Manden sælger dyner normalt så jeg må ærligt erkende min mistillid til koncernens kompetence på fjernsyns området heh :)
Men altså, så længe du køber det med den viden at man som regel får hvad man betaler for kan du nok ikke gå helt galt i byen. Redigeret af FriendlyMots - 25-Juli-2007 kl. 04:13 |
|
![]() |
|
LGR01 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 546 |
![]() |
Er det densamme Aldi har til 6799? Leif |
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
Generelt vil jeg sige til FriendlyMots - er der er intet galt i at købe elektronik i Aldi, under forudsætning af, at man lige nøjagtig ved hvad man køber. Derudover så har Aldi jo en fin returret på 30 dage |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10568 |
![]() |
Nej, det er ikke det samme TV. Aldis tilbud ser umiddelbart ud til at være det bedste - åbenbart nyere model med flere tilslutninger m.v. samt 3 års garanti. Flemming |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
barfodcph ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 176 |
![]() |
Vær lige opmærksom på, at Medion i Danmark vist nok er gået konkurs. Derfor kan det måske være lidt bøvlet med hensyn til service.
|
|
![]() |
|
LGR01 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 546 |
![]() |
Hvornår? Hvor har du den information fra? Har nogle Medion produkter, har dog ikke haft problem endnu. Leif |
|
![]() |
|
Mike270183 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-September-2006 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 321 |
![]() |
Det er ikke medion der er gået konkurs, det er dem der står for deres service afd. og servicer værksted. De skulle efter sigende være ved at åbne nyt.
|
|
Panasonic TX-P55VT60
PS3 PS4 Denon AVR-X2300W Scandyna Podspeakers 5.1 setup |
|
![]() |
|
Tsunde ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 597 |
![]() |
Det må jo tyde på, at dehar haft for lidt at lave, det er vel godt
![]() |
|
Stue: Viasat, Samsung65-7505, Sony Str 1040, Focal Dome 5.1 - Biograf: MK 7.1 system K5 & K4, Pioneer VSX-920, Optoma HD25e, Projecta ProCinema 16:9 høj-kontrast dug 104"
|
|
![]() |
|
LCD_Newbie ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 25-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2 |
![]() |
Hejsa alle igen,
Vil bare sige tak for links og info, var bange for ingen ville svare, så er positivt overrasket... Tak igen! |
|
![]() |
|
jnvir ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 428 |
![]() |
'Vist nok' er ikke godt nok. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |