|
|
Besvar ![]() |
Side <1234 5> |
Forfatter | ||
Nullermanden ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-August-2006 Sted: Trørød, Danmark Status: Offline Point: 162 |
![]() |
|
Hvis I kører Vista er 2 GB et must og hvis bundkortet understøtter dual channel, så skal det være to identiske ram klodser, f.eks. 2 x 1 gb.
Jeg har netop installeret Vista på en maskine med 1 gb, og har nu smidt 1 gb mere i og kan absolut mærke en forskel. Lidt ligesom at gå fra 512 mb til en gb i Windows XP. Iøvrigt kan jeg ikke forestille mig et chipset som understøtter DDR2, ikke skulle kunne klare 2 x 1 gb! Redigeret af Nullermanden - 07-April-2007 kl. 01:37 |
||
![]() |
||
jnvir ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 428 |
![]() |
|
En ting er jo, hvad du læser eller hører. Men oplever du ved din brug af maskinen, at den mangler RAM? |
||
![]() |
||
boxpa ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 04-April-2007 Status: Offline Point: 13 |
![]() |
|
Hier die <ultimativen> Infos zu dem MD 8822 |
||
![]() |
||
MJ (udmeldt) ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2917 |
![]() |
|
Ja mega.. den swapper som om den fik penge for det. |
||
![]() |
||
![]() |
|
http://edbpriser.dk/Products/listprices.asp?ID=92356 er der nogle der ved hvad value ram er? |
||
![]() |
||
mortenkn ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 30-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 325 |
![]() |
|
ValueRAM, det er navnet på en RAM-serie fra Kingston. Dem har jeg kun gode erfaringer med.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Cool, så ryger der en bestilling afsted en af dagene! |
||
![]() |
||
RoseSound ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 13-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11 |
![]() |
|
Hvad købte i af RAM...og fik i skruget op i fart...Test..OK..??
|
||
Venligst
|
||
![]() |
||
MJ (udmeldt) ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2917 |
![]() |
|
Jeg afventer 1GB Kingston ram til en værdi af 411,- inkl forsendelse. Burde ankomme med brev i morgen.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
OK, hvilket valgte du så (pc2 4200?) og hvad siger ydelsen? Redigeret af boxpa - 14-April-2007 kl. 08:31 |
||
![]() |
||
![]() |
|
Ja, PC2 4200 magen til dem der sidder i. Tjekker lige postkassen så vender jeg tilbage :D |
||
![]() |
||
![]() |
|
Yæs... 1 stang RAM i fars kasse :) Den er monteret nu. Vista starter hurtigere op og "kløjs" ikke sådan i det med alle mine Widgets mv som skal starte op. Mail er stadig et program der sviner med Rammen. Ellers virker den mere rolig i det - rart. Var ved, at få fnidder før som den kunne trashe i harddisken hele tiden. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 5> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |