|
|
Besvar ![]() |
Side <12345> |
Forfatter | |
RoseSound ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 13-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11 |
![]() |
Sidder og makker... Har et problem med der mangler 5cm i top & bund af billedet når jeg ser TV (DVB-T DR1 DR2 TV2) Der er ingen problem når jeg bruger det der Medie software udenom Vista (den lille knap) Billed er også fint på optagelser lavet i Media Center, hvis man afvikler på win Media Player... Ingen ændring om man køre HDMI udgang elller DVI med omformer stik... Mit TV er MIRAI 42" 1900x1080 Mangler naturligvis undertekster.. ved nogen om det er på vej... |
|
Venligst
|
|
![]() |
|
glade ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-August-2006 Sted: ølby/DK Status: Offline Point: 1007 |
![]() |
RoseSound for du lyd med over på hdmi???? |
|
Panasonic G20E
Sasmung Q97 42 tommer Sony 32 tommer X300 (skod tv) |
|
![]() |
|
MJ (udmeldt) ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2917 |
![]() |
Glade, dine bønner er hørte. Nu har jeg stået på hovedet...:
Der er BÅDE lyd OG billede via HDMI. |
|
![]() |
|
MJ (udmeldt) ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2917 |
![]() |
Hmmm. og nu bliver det sq for langhåret. Har jeg min monitor sat til DVI og mit PV60 via HDMI så crasher computeren hårdt med BSOD hver gang jeg skifter indgang på TV og/eller slukker/tænder det. Havde ikke de problemer da jeg kørte VGA på min monitor. Jeg må prøve et andet kabel i morgen som jeg kan sætte til HDMI1 på mit TV. Der står i manualen at 2'eren KUN KUN er til rent digital signal og ikke en computer.. hvad de så end mener med det. Det skal bare virke - det spiller for nice bortset fra, at den crasher :) |
|
![]() |
|
RoseSound ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 13-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11 |
![]() |
Ja der er lyd med på HDMI når man gåt i kontrolpanel og instillinger for lyd.. og vælger digital..... men ikke altid på TV2... måske noget med de ikke sender digitalt... |
|
Venligst
|
|
![]() |
|
glade ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-August-2006 Sted: ølby/DK Status: Offline Point: 1007 |
![]() |
Super, må så ha fat i 10 meter hdmi for at lege... bruger mest pcen til basic ting, men planen var film/nutv om aften at lægge et kabel over til tvet... og min anden knap på fronten virker også fint her ;-) |
|
Panasonic G20E
|
![]() |
|
![]() |
Jeg er på vej til thansen for, at købe 5m HDMI til 398,-. Det er 50,- dyrere end Avconnection, men så slipper jeg for porto og ventetid. Så håber jeg bare min MEdion gider lade være med, a crashe bare fordi jeg tænder eller slukker for mit TV. Det skal nok passe det Rose siger mht digital.. min er altid sat til digital (bruger ikke andet) og så bruger jeg ikke TV kortet så det kender jeg intet til. Men alm. Windows lyde mv. virker fint via HDMI. |
|
![]() |
|
![]() |
På Tv kortet er der en connector mere... kan man modtage Digital Parabol der... og hvilket software kan understøtte dette.. eller skal man ud og købe en andet TV kort... Hvilke er bedst...
|
|
Venligst
|
|
![]() |
|
donØ ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Maj-2004 Status: Offline Point: 71 |
![]() |
hejsa.
Har også en 8822. Den er faktisk ekstrem støjsvag, men det er rigtigt at Harddisken, siger lidt meget når den kører, hvilket jo også skærpes af at den i forvejen er støjsvag. En anden måde at få den til at bruge harddisken mindre er som beskrevet her: http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=22622& PN=1 Nemlig at putte mere ram i, så den ikke skal swappe med de virtuelle Ram på harddisken så ofte. |
|
![]() |
|
![]() |
Kan man sætte hdmi i tvet og pcen mens disse er tændt eller er det kun ved dvi man kan riskiere noget brænder sammen? hvad er bedst??
har kabel men vil lige ha hjælp først.. Redigeret af glade - 19-April-2007 kl. 11:40 |
|
Panasonic G20E
|
![]() |
|
![]() |
Ja fik sat det til og virker hvis jeg køre med 2 skærme da både dvi og hdmi porten har skærme..
NU til minus, har utroligt meget støj på billede, hvad kan jeg gøre? 10 meter burde ikke være noget problem, kablet er fra clicktronic... har kun en subwoffer i nærheden hvad jeg kan se og en masse strøm stik.. Hjæpl udbedes |
|
Panasonic G20E
|
![]() |
|
![]() |
Løste den ved at skrue helt ned til 800X600 så forsvant støjen... tak for google.dk til hjælpen..
|
|
Panasonic G20E
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |