recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Medion media Center Ny model
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketMedion media Center Ny model

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Tvivleren Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 22-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1
Direkte link til dette indlæg Emne: Medion media Center Ny model
    Sendt: 24-Januar-2007 kl. 10:30
Hej..

Efter at have surfet på nettet efter forskellige media center er jeg faldet over et Medion media center på www.geco.dk det skulle komme i uge 5 prisen er på de små 8000 kr. Den eneste ulempe som jeg lige ser er grafik kortet. Det er et intel onboard GMA950.

Og da jeg os godt vil spille spil som World Of Warcraft, Counterstrike tror jeg ikke at Gma950 kan klare opgaven. Jeg har så skrevet en email til geco,om det kan lade sig gøre at isætte et nyt grafikkort i systemet og om der var plads til sådan et i kabinettet.

De svarede at alt er fyldt op, og at man skulle fjerne noget andet, og de kunne heller ikke oplyse mig om hvilket bundkort der sidder i maskinen, da de ikke havde fået dem på lager endnu.

Derfor lyder mit spørgsmål om der er nogen der ved om dette kan lade sig gøre. evt. om det kunne lade sig gøre i den tidligere model.

Er nemlg ikke støt på noget andet media center hvor man får så meget for pengene.

På forhånd tak

Hilsen Tvivleren

Redigeret af Tvivleren - 24-Januar-2007 kl. 10:31
Til top
espersen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 02-November-2005
Point: 284
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Januar-2007 kl. 11:06
CounterStrike kræver ikke meget -men World Of Warcraft er nok mere tvivlsom 

Du bør se dig om efter et andet produkt....
;o)
Til top
jnvir Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 01-Maj-2006
Point: 428
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Januar-2007 kl. 19:21

Oprindeligt skrevet af Tvivleren Tvivleren skrev:

Hej..

...
...
De svarede at alt er fyldt op, og at man skulle fjerne noget andet, og de kunne heller ikke oplyse mig om hvilket bundkort der sidder i maskinen, da de ikke havde fået dem på lager endnu.

...
Hilsen Tvivleren

Det er mærkeligt, firmaet ikke kan fortælle dig bundkorttypen, når alle og enhver, herunder undertegnede, kan se det på dets hjemmeside...

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu