|
|
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Forfatter | |
Guests ![]() Gæst ![]() |
![]() Sendt: 14-Marts-2007 kl. 07:34 |
Hey... Jeg har en kammerat som har købt en Medion HTPC (ePC) i elgiganten med Windows XP MCE DK. Han fik for noget tid siden hans Vista opgradering og tænkte at det måtte være lige til at opgradere da Medion jo allerede har en Vista model klar af den HTPC han har købt. Men søger man efter drivere på Medion's website kommer der intet frem ud over XP driverne? Nogen der har samme HTPC som ham der har opgraderet med succes? |
|
![]() |
|
lasped ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 122 |
![]() |
Hej Zardo. Jeg har samme maskine med Vista nu, men uden TV. Der er ikke blevet lavet Tvkort driver til tv kortet endnu. Jeg har både haft fat i Medion / Compare support og Lifeview, men ingen kan hjælpe. |
|
![]() |
|
![]() |
Okay, så langt er vi også kommet og har netop også prøvet de drivere du omtaler, men har haft samme resultat som dig. Hans remote og display virker ikke helt efter hensigten, hvor har du fundet drivere til dem henne? På forhånd tak |
|
![]() |
|
lasped ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 122 |
![]() |
For mig er Tv delen den mest vigtige så det var det første jeg prøvede at få til at virke, og eftersom det ikke lykkes droppede jeg Vista. Desværre. |
|
![]() |
|
sunero ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 26-Marts-2007 Status: Offline Point: 6 |
![]() |
Hejsa, Mht. remoten hentede jeg driveren fra en af de andre medion modeller ( Så en i et aldi blad med den samme remote) og det virker fint, selvom det er en lidt uortodoks måde at udsøge drivere på. |
|
![]() |
|
![]() |
Hej sunero. Hvilken Epc model har du? Hvilke driver har du brugt til tvkortene? |
|
![]() |
|
Hippy81 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 12-April-2005 Status: Offline Point: 11 |
![]() |
sunero:
Har du et link til hvor du hentede drivere til remote? Jeg sidder med samme problem ![]() På forhånd tak ![]() /Brian |
|
![]() |
|
Hippy81 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 12-April-2005 Status: Offline Point: 11 |
![]() |
Stop!
Man kan ikke se skoven for bare træer.... http://www.medion.com/dk/ Og så under drivere & opdateringer, her skriver man jo bare "driver fjernbetjening" under søge feltet "Tekst søgning" /Brian |
|
![]() |
|
![]() |
Hejsa, Jeg kan ikke lige huske hvilken Medion bærbar jeg tog driveren fra, men Hippy81's metode giver da nogle valgmuligheder. Og så er det vist bare at prøve sig frem http://www.medion.com/dk/service/frame/top.htm?drivere_og_op dateringer/drivere_og_opdateringer.htm |
|
![]() |
|
![]() |
Virker dine tv kort?
|
|
![]() |
|
![]() |
Min kammerat har prøvet at sende en mail til LifeView for at høre status på en driver til Vista og han fik et noget overrasket svar.
De skrev at den model ikke får en Vista driver??? Hvordan f***** kan Medion og Elgiganten sælge dem som værende Vista Ready hvis noget af hardwaren ikke understøttes??? |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg tror bare jeg brugte XP driverne. Min ePC virker fint, bortset fra displayet, som jeg alligevel ikke bruger.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |