|
|
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |
lasped ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 122 |
![]() |
Amoll jeg havde samme holdning som dig og ringede derfor til compare-support og brokkede mig. Desværre var det eneste svar at computeren var Vista Capable og altså var i stand til at kører vista. |
|
![]() |
|
Guests ![]() Gæst ![]() |
![]() |
Det kan du da have ret i. Driverne bør/skal de levere, ellers ville jeg mene at maskinen ikke burde have haft Vista stemplet. Men drivere eller ej, kvaliteten på tuner kortne er ikke for god, derfor bliver de udskiftet. |
|
![]() |
|
MJ (udmeldt) ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2917 |
![]() |
Det kan selvf. være en smagssag, men siden 1999 hvor jeg skrottede min VHS har jeg ikke en eneste gang savnet, at kunne optage... Er det virkelig så vigtigt? De interssante kommer alligevel på DVD i 16:9 uden reklamer og i højere kvalitet. |
|
![]() |
|
Guests ![]() Gæst ![]() |
![]() |
Som du selv skriver, så er det en smagssag... Optage funktionen er ikke noget jeg benytter hver dag, måske en gang om måneden, men den er meget rar at have. Du skal tænke på, at der er nogen som bruger sit mediecenter til at se live TV på, bruger timeshifting ect. og der er kvaliteten af tunerkortet jo meget vigtig. |
|
![]() |
|
MJ (udmeldt) ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2917 |
![]() |
Okay. Jeg har bare undret mig over det. Men jeg behøver bare kig på min egen familie.. min far fx. får svedeture og går i panik hvis ikke han har mindst 2 VHS maskiner samt hans DVD recorder på standby - klar til, at optage alt muligt...
![]() |
|
![]() |
|
lasped ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 122 |
![]() |
Mht. info displayet så findes der en version 2.0.0.298 af medions software som virker med Vista. I El giganten havde de den nye model til at så og der virkede displayet. Hvor softwaren så kan hentes ved jeg ikke.
|
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
#Martin Jeg tror du er ung, uden børn og uden en skrap tidsplan fra ca. 16-17 til 21-22 Jeg er over halvtreds og får svedture hvis mine Media Centre ikke fungerer. Desperate Housewife til datteren på 18. Fjernsyn for dig og Morgenhår til den lille søn. Hammerslag til far og mor (kommer lige i opvasken) Vi er (gudskelov) alle forskellige og har forskellige behov, ikke mindst i forhold til vores alder! Og Martin: Hammerslag kommer ikke på DVD og det gør Morgenhår heller ikke. Deperate Housewifes måske, men hvem gider betale når det lige har været vist? |
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
![]() |
|
![]() |
Hehe, ja jeg er ung vil nogen nok sige, men jeg arbejder til gengæld på skiftehold.. Jeg elsker, at se Hammerslag, men omvendt får jeg ikke set det, så pyt med det. Det er sådan noget man lige ser når det er der og så er det glemt bagefter. Jeg har så meget andet i livet, at tage mig til end at sidde klistret foran fjernsynet, fx. renoverer bil, bygge hus som vi snart til mv. Da jeg var yngre sad jeg klistret til fjernsynet, men der havde jeg heller ikke et hus og en kæreste, at gå op i. Mine interesser er simpelthen bare gået i den modsatte retning eftersom jeg blev ældre |
|
![]() |
|
![]() |
Vista VFD display driver kan hentes her Link |
|
![]() |
|
Dahm ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2006 Status: Offline Point: 61 |
![]() |
Er der nogen der har fået tunerene til at virke sammen med Vista. Eller er eneste brugbare løsning stadig at skifte til Haupepage 150 LP.
|
|
![]() |
|
![]() |
Dahm: Jeg valgte at skifte til Hauppauge 150 Lp. Jeg har snakket med Medion og Compare support et par gange og kunne forstå sidste gang jeg ringede at jeg nok ikke skulle regne med der kom driver til dette tvkort. Jeg kan klart anbefale at skifte kortene da tv kvaliteten bliver meget bedre. |
|
![]() |
|
Dahm ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2006 Status: Offline Point: 61 |
![]() |
Ja så er der nok ikke andet end at skifte til det. Har du ellers lavet nogle udskiftninger i din maskine. ? Jeg går og overvejer følgende grafikkort, Da jeg har fået et Xbox HD DVD drev. Men er ikke helt sikker på om det er det rigtige. http://www.sapphiretech.com/en/products/graphics_specificati ons.php?gpid=145
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |