recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Medion og Vista
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketMedion og Vista

Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked
lasped Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 13-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 122
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2007 kl. 09:29

Dahm: Undskyld den sene tilbage melding! Nej, jeg har kun skiftet tv kort og det kører bare. Jeg tester dog stadig forskellige decoder da jeg synes tvet ghoster lidt (f.eks ved rulle tekster.)

Har du fået gang i dit Xbox HD drev? Jeg ved at standart grafikkortet ikke er det bedste, men jeg kan fint kører 720p klip via DVI-> HDMI

Til top
Dahm Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 14-September-2006
Point: 61
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Maj-2007 kl. 17:13
Oprindeligt skrevet af lasped lasped skrev:

Dahm: Undskyld den sene tilbage melding! Nej, jeg har kun skiftet tv kort og det kører bare. Jeg tester dog stadig forskellige decoder da jeg synes tvet ghoster lidt (f.eks ved rulle tekster.)

Har du fået gang i dit Xbox HD drev? Jeg ved at standart grafikkortet ikke er det bedste, men jeg kan fint kører 720p klip via DVI-> HDMI

Jeg har fået godt gang i HD-dvd drevet. Jeg installerede Sapphire X1600 pro HDMI kortet og downloadede de drivere der passer til vista. Også kørte det bare. Jeg bruger PowerDVD 7,3. tilsluttet via VGA.

Jeg kan ikke få HDMI med lyd til at virke, selvom om kortet skulle kunne klare dette. Så det arbejder jeg med lige PT.

Dog bliver det nok ikke HDMI jeg vil bruge da min HDMI indgang på Tv'et ikke understøtter pixelmapping. Så brugen af vista er megte flottere via VGA udgangen. Dog bliver billedet lidt mat når man afspiller HD-DVD via VGA udgangen, men heldigvis har PowerDVD en indstilling der giver farverne et boost. Så de er næsten lige så flotte som ved hdmi.

Men selvom jeg ikke kommer til at bruge hdmi udgangen vil jeg gerne have det til at virke. Så der skal testes i aften, for at finde ud af om det er i kortet fejlen er.

Til top
Dahm Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 14-September-2006
Point: 61
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Maj-2007 kl. 07:36

Så fik jeg lyden til at virke gennem HDMI stikket, med stor hjælp fra brugerne herinde.

Så Troy i går på HD DVD via HDMI, og jeg må nok sige at billedet er flot.

Så opgradering til Medion EPCII for at se HD-DVD på maskinen har været følgende for mit vedkommende.:

Xbox 360 HD-DVD drev + Sapphire Radeon X1600 pro HDMI + PowerDVD Delux 7,3. Download de drivere fra ATI der passer til kortet og Vista (Hotfix til Catalyst 7,3, da systemet cashede optil flere gang med den alm. 7,3). Og opdatering af Realtek HD audio codec driver v. 1,66

Redigeret af Dahm - 17-Maj-2007 kl. 07:39
Til top

Besvar Besvar Side  <1 234

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu