recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Medion pc fra Aldi.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketMedion pc fra Aldi.

Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
KTB85 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 07-Januar-2006
Status: Offline
Point: 31
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juni-2006 kl. 22:00
Oprindeligt skrevet af avh avh skrev:

Det må jeg nok sige...

Det er rigtigt et hybrid kort, og jeg kender det ikke.... 

Det må nok betyde at du kan vælge at bruge det HTPC-program (power cinema), som er leveret med...

... og med de muligheder, det nu engang tilbyder. Det betyder bl.a. manglende muligheder for at se kodet kanaler.

Alternativt må kortet fjernes og erstattes med et andet TV-kort.

Til satellit er der en række HTTp-programmer, der kunne bruges...

DVBwiever, showshifter, WatchTvpro, progdvb, myTheater m.v. i forbindelse med technotrend S 1500 med ci/interface.

Ok.

Jeg vil gerne ser nærmer om det technotrend S 1500 med ci/interface. Har du en links til det?

For at jeg kan ikke finder som du sagde, men jeg fandt kun technotrend S 1500 men den har ikke havde ci/interface..

Og tak for svare.

Til top
avh Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-Juli-2005
Sted: Denmark
Point: 2891
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juni-2006 kl. 22:27
Til top
KTB85 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juni-2006 kl. 22:42

Der skal bruges disse 3 ting:

Tvkort:

http://www.dvbshop.net/product_info.php/info/p146_Technotren d-Budget-S-1500-inkl--Fernbed---W98-ME-2K-XP-MCE-.html

ci-interface:

http://www.dvbshop.net/product_info.php/info/p52_Technotrend -Budget-PCI-CI.html

CAM-modul.

http://www.dvbshop.net/product_info.php/info/p87_Conax-CAM.h tml

Ok, tak for de links,  Og jeg havde fundet en anden tv kort. http://www.pulsat.com/satellite/site/details.php?product_id= 293&catID=4  Kender i nogle til den?

Jeg ved ikke om Hvilket de tv kort er gode? Men jeg prøver kigger nærmer på dem som du give mig de links imorgen efter jeg har fyraften fra min arbejde.

Til top
KTB85 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juni-2006 kl. 23:22
Oprindeligt skrevet af KTB85 KTB85 skrev:

Der skal bruges disse 3 ting:

Tvkort:

http://www.dvbshop.net/product_info.php/info/p146_Technotren d-Budget-S-1500-inkl--Fernbed---W98-ME-2K-XP-MCE-.html

ci-interface:

http://www.dvbshop.net/product_info.php/info/p52_Technotrend -Budget-PCI-CI.html

CAM-modul.

http://www.dvbshop.net/product_info.php/info/p87_Conax-CAM.h tml

Ok, tak for de links,  Og jeg havde fundet en anden tv kort. http://www.pulsat.com/satellite/site/details.php?product_id= 293&catID=4  Kender i nogle til den?

Jeg ved ikke om Hvilket de tv kort er gode? Men jeg prøver kigger nærmer på dem som du give mig de links imorgen efter jeg har fyraften fra min arbejde.

Jeg har kigger på de to tv kort, men jeg kan ikke ser nogle forskelligt mellem dem to tv kort..?

De tv kort, kan man ser på HDtv...?  Men ellers jeg havde overvejer at købte den tvkort med ci..

Til top
avh Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juni-2006 kl. 23:52

Der findes flere muligheder for DVB-S kort, end lige de her omtalte kort...

Men det afgørende er, hvilket HTPC-program skal de anvendes sammen med og supporterer HTPC-programmet DVB-TV-kortet...

Det kan godt lade sig gøre at se HDTV, hvis det ikke bliver sendt efter den ny standard DVB-S2, som kræver en ny type DVB-kort...

Pt. skulle man kunne se c More HD fra canal digtial med et DVB-S kort.

Til top
KTB85 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juni-2006 kl. 00:01

Der findes flere muligheder for DVB-S kort, end lige de her omtalte kort...

Men det afgørende er, hvilket HTPC-program skal de anvendes sammen med og supporterer HTPC-programmet DVB-TV-kortet...

Det kan godt lade sig gøre at se HDTV, hvis det ikke bliver sendt efter den ny standard DVB-S2, som kræver en ny type DVB-kort...

Pt. skulle man kunne se c More HD fra canal digtial med et DVB-S kort.

Ok..

Hvad du bruger htpc-programmet selv?

Tv kort med ci, Hva den kan bruger til Power cinema? eller 'My Theatre?

Og jeg ved at det v. sat-ci kan modtaget dragon cam.

Til top
avh Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juni-2006 kl. 07:44

Bruger DVBviewer nu.

Men har også anvendt:

Showshifter, myTheater og WatchTVpro, som alle kan anvende det omtalte Technotrend kort  med ci-interface/cam. Kender ikke til Power cinema.

Hvis dit dragon CAM-modul med smartcard virker i en satellit-modtager, er det også sandsynligt at det kan bruges i ci-interface. 

Til top
KTB85 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juni-2006 kl. 14:33

Bruger DVBviewer nu.

Men har også anvendt:

Showshifter, myTheater og WatchTVpro, som alle kan anvende det omtalte Technotrend kort  med ci-interface/cam. Kender ikke til Power cinema.

Hvis dit dragon CAM-modul med smartcard virker i en satellit-modtager, er det også sandsynligt at det kan bruges i ci-interface. 

Ok. Power cinema er meget ligner som på DVBviewer. Og jeg ved den DVBviewer kan bruger Twinhan DVB-S. Og det er så pænt desinge på den DVBviewer. Så jeg vil gerne prøver bruger det, når jeg har får den nye tv kort.  Så jeg ville købte den VISIONDTV SAT-CI nu.

Var det nemt bruger på DVBviewer.?

Til top
avh Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juni-2006 kl. 14:50

Vær opmærksom på ved Twinhan kort, at de findes i flere udgaver af samme type kort...

Har ikke erfaring med om Twinhan (DVB-s) virker med DVBwiever, men pt. virker f.eks. Twinhan DVB-C vers. 2033 ikke i DVBwiever. Dette kort er baseret på deres egen "mantis" chip. Noget tilsvarende kunne gælde for DVB-S....

Prøv at søge andre tråde i dette forum, der står en del om DVBwiever...

Til top
KTB85 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juni-2006 kl. 14:51

Vær opmærksom på ved Twinhan kort, at de findes i flere udgaver af samme type kort...

Har ikke erfaring med om Twinhan (DVB-s) virker med DVBwiever, men pt. virker f.eks. Twinhan DVB-C vers. 2033 ikke i DVBwiever. Dette kort er baseret på deres egen "mantis" chip. Noget tilsvarende kunne gælde for DVB-S....

Ok.. Jeg prøver søge om det..

Til top
KTB85 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juni-2006 kl. 15:49
Oprindeligt skrevet af KTB85 KTB85 skrev:

Ok.. Jeg prøver søge om det..

Nu jeg har købte det tv kort, Håber får det snart, Og jeg købte det for at jeg har kun en pci fri pladsen i min pc, Og så jeg kan stadigt ser på de alm tv signal, dvb-t signal  på den jeg havde tv kort nu..

Til top
KTB85 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juni-2006 kl. 15:28

Hej.

Igår jeg har får den Tv kort med ci.

Jeg kan ikke får at se de betale kanal.. Jeg kan stadigt ser kun de gratis kanal.. Jeg har får predator 2,18 ligget i dragon cam. Og cd kort ligget i det. Men Jeg har tjek på den ci om det kan ser den cd kort i den tv kort, Ja den kan ser cd kort ligget i dragon cam. Men jeg kan ikke får at åben den kode kanal.. Hjælpe..?

Til top

Besvar Besvar Side  <123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu