recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - medion pc  fra aldi
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketmedion pc fra aldi

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
larsen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 16-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 244
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-April-2005 kl. 22:25

Jeg har nu leget lidt med min medion 8386, men er ikke hel tilfreds med recorderdelen.

mine tv-out kvaliteter er ikke særlig god. I s-vhs har billedet svag farveprofil , desuden står billedet en smule sløret,  det gør det også i rgb. Mit tv-out  på mit gamle niveda 200 32 mb, står meget mere ægte i farverne, skarpere så man kan læse tekst meget tydligere, og rolig uden flimren. jeg synes ikke hotline kunne give noget svar på dette, selvom de er meget venlige.

jeg synes også den larmer en del, og op hotline sagde de at den måske blev for varm med isolerings puder indeni. Er der nogen der har prøvet det omtalte støjdæmpningssæt? Er i ellers tilfredse med pc'en? Det er nok en god , kraftfuld og stabil pc, men ikke særlig god som recorder.

Redigeret af larsen
Til top
AarhusNordFyren Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 01-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-April-2007 kl. 06:25

Det er altsammen godt nok med alt denne gode reklame for Medion Pc´erne.

Jeg har selv en som jeg for 6 mnd siden købte i Aldi som jeg er vældig glad ved.

Men Men Men. Hvordan optager jeg fra Tv ?

Hvilke Stik skal jeg bruge ?

Har prøvet at putte antenne stik i min computer men hvordan kommer signalet på min pc.

Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu