Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
lrev på jobbet
Guld medlem
Oprettet: 05-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2051
|
Sendt: 08-December-2006 kl. 07:57 |
Hej!
Glemte lige..: Har du overvejet at finde en 32"9731 i Tyskland?Der er vist noget med en EUROPÆISK Philips garanti
lrev
|
Pioneer 507XD,M.audio,proAc,Arcam Solo Mini,A.Gallo Adiva,mps sub,XTZ sub.etc.
|
 |
vesterby
Bruger
Oprettet: 01-Marts-2006
Point: 147
|
Sendt: 08-December-2006 kl. 07:59 |
Har søgt lidt på det, men er ikke stærk i det tyske,,, Fandt en hos multidiscount, men der tør jeg sgu ikke handle 
De har fået nogle drøje hug gennem tiden.
|
 |
SørenR
Bruger
Oprettet: 25-Januar-2006
Point: 76
|
Sendt: 08-December-2006 kl. 10:09 |
vesterby skrev:
Hej Takker for svar,,
Ang panasonic 42" så er der kun 97 cm der hvor skærmen skal hænge, så det begrænser det til en 37"
|
Hvad med at udvide din væg lidt, så du har plads til et ordentligt tv (nemlig pana PV-60 42")
Du skal vel alligevel ikke lave noget efter julefrokosten ?
|
Søren Riis
|
 |
vesterby
Bruger
|
Sendt: 08-December-2006 kl. 10:14 |
SørenR skrev:
vesterby skrev:
Hej Takker for svar,,
Ang panasonic 42" så er der kun 97 cm der hvor skærmen skal hænge, så det begrænser det til en 37"
|
Hvad med at udvide din væg lidt, så du har plads til et ordentligt tv (nemlig pana PV-60 42")
|
Åhh hvis bare alting var så simpelt, men det kan jeg desværrer ikke. Der er max plads til 97cm + 0mm , kan dog håbe at pana kommer med en 37" med nye blæsere 
|
 |
Ullum
Guld medlem
Oprettet: 06-Juli-2006
Point: 1004
|
Sendt: 08-December-2006 kl. 10:48 |
vesterby skrev:
SørenR skrev:
vesterby skrev:
Hej Takker for svar,,
|
|
Åhh hvis bare alting var så simpelt, men det kan jeg desværrer ikke. Der er max plads til 97cm + 0mm , kan dog håbe at pana kommer med en 37" med nye blæsere 
|
Nu må i ikke gøre blæserne i 37" versionen værre end de er. På mit kan jeg kun høre blæserne ved opstart (de kører lige op i tempo et par sekunder og kører derefter ned igen) og ellers hvis jeg skruer helt ned for lyden og lytter efter dem. Der er ingen - hverken kæresten, børnene eller gæster som har bemærket at den siger noget.
Mit står på en bænk ca. 10 cm fra væggen - det er muligt at lyden bliver værre hvis den kommer tættere på væggen.
|
 |
lrev på jobbet
Guld medlem
|
Sendt: 08-December-2006 kl. 11:32 |
vesterby skrev:
SørenR skrev:
vesterby skrev:
Hej Takker for svar,,
|
|
|
Tag nu og gå ud og "hør" den....INDEN du bortdømmer den helt! 
|
|
 |
vesterby
Bruger
|
Sendt: 08-December-2006 kl. 11:34 |
det sker forhåbentligt imorgen Problemet er at jeg ikke tror at den pana forhandler der er her
har ret meget hjemme, men jeg vil prøve Vesterby
|
 |
lrev på jobbet
Guld medlem
|
Sendt: 08-December-2006 kl. 11:37 |
vesterby skrev:
det sker forhåbentligt imorgen Problemet er at jeg ikke tror at den pana forhandler der er her
har ret meget hjemme, men jeg vil prøve Vesterby
|
Hvor henne i Verden er det?
lrev
|
|
 |
vesterby
Bruger
|
Sendt: 08-December-2006 kl. 11:39 |
|
 |
andbrask
Bruger
Oprettet: 22-November-2006
Sted: Ethiopia
Point: 97
|
Sendt: 08-December-2006 kl. 12:12 |
Forvent ikke at få andet end anbefalinger af Panasonic og Pioneer herinde. De er alle fanboys. 
Mit råd:
1 find ud af hvor meget du vil betale (og om du tør tage chancen på nettet og/eller i tyskland)
2. Tag rundt og kig, men bed forhandlerne om at smække antennesignal på skærmene og ikke HD-film
3. Find de pæneste i det prisleje og bestem dig for design.
4. Klask en post op herinde for at høre om der er nogle erfaringer med tv'et og om spec'sene er gode (nok).
Aber da bei: dårligt tidspunkt at købe på, det er ikke til at forhandle med sælgere op til jul - de skal nok få solgt tv alligevel.
|
 |
Naiera
Platin medlem
Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Point: 12437
|
Sendt: 08-December-2006 kl. 12:38 |
andbrask skrev:
Forvent ikke at få andet end anbefalinger af Panasonic og Pioneer herinde. De er alle fanboys.  |
Ja, vi kan alle godt lide at have den bedst mulige billedkvalitet til prisen. Hvorfor skulle vi anbefale andet? Det hjælper endnu mindre hvis vi begynder at anbefale LG eller Samsung for forskellighedens skyld.
|
 |
lrev på jobbet
Guld medlem
|
Sendt: 08-December-2006 kl. 12:39 |
"Forvent ikke at få andet end anbefalinger af Panasonic og Pioneer herinde. De er alle fanboys. ".......MUND-GEJL...!
JO......der er da DIG f.eks.
En HARDCORE LCD "fanboy"!!
Bid venligst mærke i at manden kun er blevet RÅDET TIL at kigge nærmere på pv60.....der er ikke tale om tvang!
Hvis ikke du er i stand til at se at PANA.PV60 37" plasma er det bedste tv p.t til denne pris(bemærk venligst max. pris)-ja så kan det være ligegyldigt for DIG.
MEN.......der er altså millioner af andre mennesker som godt kan!
lrev
Redigeret af lrev på jobbet - 08-December-2006 kl. 12:47
|
|
 |