recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - medion tv der ikke søger yousee kanaler ind
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

medion tv der ikke søger yousee kanaler ind

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: medion tv der ikke søger yousee kanaler ind
    Sendt: 24-Juli-2013 kl. 21:38
vi har 2tv

stuen = sony
1sal medion

sonyen søger fint alle yousee kanaler ind med id 100 og cam + kort virker fint her
medion tv når den søger ind med id 100 så kommer yousee´s kanaler fra kanal 100 og frem ikkei listen

jeg har nu prøvet og slæbe sonyen op på det andet tv´s plads og her virker sonyen så det er ikke indstråling

kan det være som yousee siger tuneren i tv´t der ganske enkel er for svag ifh til ny sonyen ?

der er garanti på medion tv endnu

hvad mener i

Til top
Vilhelm Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Marts-2009
Sted: København Ø
Status: Offline
Point: 1508
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vilhelm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juli-2013 kl. 14:49
Jeg må tro at din kanalsøgning er indstillet til kun at søge "Gratis kanaler".
Vælg om muligt "Alle kanaler).
Venlig hilsen, Vilhelm
Til top
Hans j Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Marts-2007
Status: Offline
Point: 4207
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hans j Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juli-2013 kl. 15:02
Jeg har haft samme problem på vores køkken TV, flyttede TV ind i stuen, fandt alle kanaler. Tilbage i køkkenet virkede det i en kort periode. Prøvede en gang mere, samme resultat. 

Trak nyt antennekabel til køkkenet, problemet var derefter løst.
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juli-2013 kl. 18:26
Tak for jeres fine svar .

Det viste sig og være det Vilhelm skriver ,da tv´t i sin tid blev indstaleret blev det sat til at kodede var frakoblet ,da der blev kørt en automatisk opstart på tv´t så kørte alt som det skulle .Thumbs Up

den med antenne kablet der var yousee så flinke og sende et 3m lang yousee kabel med ferrit kerner og det hele på ubThumbs Up ,men det var så ikke lige der problemet lå 

derimod det lille mellem kabel der fulgte med tv´t det udelukkede bla bbc L og en mere da der kom et tykkere kabel på til væg dåsen så kørte de 2 kanaler også 

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu