|
medion tv der ikke søger yousee kanaler ind |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Guests ![]() Gæst ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 24-Juli-2013 kl. 21:38 |
vi har 2tv
stuen = sony
1sal medion
sonyen søger fint alle yousee kanaler ind med id 100 og cam + kort virker fint her
medion tv når den søger ind med id 100 så kommer yousee´s kanaler fra kanal 100 og frem ikkei listen
jeg har nu prøvet og slæbe sonyen op på det andet tv´s plads og her virker sonyen så det er ikke indstråling
kan det være som yousee siger tuneren i tv´t der ganske enkel er for svag ifh til ny sonyen ?
der er garanti på medion tv endnu
hvad mener i
|
|
![]() |
|
Vilhelm ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Marts-2009 Sted: København Ø Status: Offline Point: 1508 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg må tro at din kanalsøgning er indstillet til kun at søge "Gratis kanaler".
Vælg om muligt "Alle kanaler). |
|
Venlig hilsen, Vilhelm
|
|
![]() |
|
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
Jeg har haft samme problem på vores køkken TV, flyttede TV ind i stuen, fandt alle kanaler. Tilbage i køkkenet virkede det i en kort periode. Prøvede en gang mere, samme resultat.
Trak nyt antennekabel til køkkenet, problemet var derefter løst.
|
|
![]() |
|
Guests ![]() Gæst ![]() |
Tak for jeres fine svar .
Det viste sig og være det Vilhelm skriver ,da tv´t i sin tid blev indstaleret blev det sat til at kodede var frakoblet ,da der blev kørt en automatisk opstart på tv´t så kørte alt som det skulle . ![]() den med antenne kablet der var yousee så flinke og sende et 3m lang yousee kabel med ferrit kerner og det hele på ub ![]() derimod det lille mellem kabel der fulgte med tv´t det udelukkede bla bbc L og en mere da der kom et tykkere kabel på til væg dåsen så kørte de 2 kanaler også |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |