|
|
Besvar ![]() |
Side <1 6789> |
Forfatter | ||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
|
Hej Alle Tilbudet er lukket nu /Lars |
||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
||
![]() |
||
SputnikG ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 17 |
![]() |
|
Åh nej Katastrofe, Hvad nu, kan vi kke rulle videre når Sparshop kender mere til fremtidige leveringer... Please. (og nu havde jeg endda overvundet min hidtidge overbevining om at mit næste TV hed 40X3500, fordi de knap 8000 kr i forskel alligevel var i overkanten... Men føj, x3500 er et flot TV i mine øjne) Redigeret af SputnikG - 08-August-2008 kl. 14:38 |
||
mvh Mads
Panasonic 42PZ-85 |
||
![]() |
||
Bimsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-November-2004 Sted: Sverige Status: Offline Point: 511 |
![]() |
|
Ja det var godt nok hurtigt der blev lukket ned når man havde proklameret at tilbuddet varede indtil 17. aug. Men der kommer vel (forhåbentlig) en ny chance snart igen Redigeret af Bimsen - 08-August-2008 kl. 15:43 |
||
![]() |
||
René M ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-August-2008 Sted: Vejle, DK Status: Offline Point: 248 |
![]() |
|
Ja.. og så med mulighed for 50"
![]() |
||
![]() |
||
diazz ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Juni-2008 Status: Offline Point: 118 |
![]() |
|
Beklager rallah. Mig der fik det sidste :)
|
||
![]() |
||
GadgetFreak ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 15-November-2004 Status: Offline Point: 35 |
![]() |
|
Kan du ikke bruge et af Elgigantens TH-42PZ85E til 9.999? Se mere her - Sebastian |
||
![]() |
||
diazz ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Juni-2008 Status: Offline Point: 118 |
![]() |
|
hehe, du kan ikke med 100% sikkerhed sige at det er parallelimport. I hvert fald ikke i følge den mail jeg fik fra dem :D |
||
![]() |
||
Startrek ![]() -- ![]() Bruger stoppet på recordere.dk Oprettet: 02-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5740 |
![]() |
|
Men vel da man kan få TH-42PZ85E til 9.999,- kr. hos Elgigantens, er
skade da ikke så stor da TH-42PZ85E skulle værre et beder TV end TH -42PZ80, så 500,- kr. er det for et meget at betale mere for et beder TV, dette kan da ikke værre helt skidt, vel ? |
||
![]() |
||
![]() |
|
Tror du ikke det er parallelimporteret?
|
||
![]() |
||
Startrek ![]() -- ![]() Bruger stoppet på recordere.dk Oprettet: 02-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5740 |
![]() |
|
Håber da ikke at Elgiganten sælger parallelimporteret vare
![]() |
||
![]() |
||
![]() |
|
Jaaa ved det ikke. Men altså. Hvis de har fået et godt tilbud. men jeg ved det selvfølgelig ikke :)
|
||
![]() |
||
hbjensen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-Februar-2004 Sted: Vejle Status: Offline Point: 249 |
![]() |
|
Jeg var i Elgiganten denne uge for at kigge på panasonic. Sælgeren fortalte at deres Panasonic ikke er parallelimporteret og at de er autoriseret Panasonic forhandler. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 6789> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |