recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Meegmet følsom IR
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketMeegmet følsom IR

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
koymoy Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 19-September-2010
Status: Offline
Point: 11
Direkte link til dette indlæg Emne: Meegmet følsom IR
    Sendt: 19-September-2010 kl. 13:38
Hej, 

Nu har jeg tåget rundt på nettet i evigheder og endda haft fat i producenten, for at finde en løsning på mit problem som er: 

Har et LG 32" lcd tv, som er ca 3 år gl. Er ret glad for tv'et som er ganske udmærket - Liiige udover at det tænder på alt der har antydningen af fjernbetjening over sig. Dvs. at lige meget hvilken fjernbetjening jeg bruger til andre apparater, så tænder de tv'et også. Mne ikke andet. Tænder kun. 

Fx., hvis jeg kun vil høre musik via. anlægget og min ipod -dock og IKKE have tv'et tændt, er det umuligt at bruge fjernbetjeningerne uden at tv'et reagerer og tænder

Findes der et skjult "hack" eller lign. ? 
Kan jeg skille tv'et ad og skrue fysisk på IR-dimsen (frekvens ændring...?) 
Alle ideer og input tages godt imod! :-) 

ps. Det skal lige siges at det ikke er et problem som er opstået hen ad vejen. Har været sådan fra dag 1. - Og ja....ved godt jeg skulle have taget fat i nogen dengang... 

hilsen 
Christian Smile
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu