|
Meegopad t02 |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
stefthom ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2007 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 1882 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du sendte et bevis at du havde købt en gang mobilporto d. 16.
|
|
![]() |
|
stefthom ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2007 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 1882 |
Checkede du ikke at Win 8.1 ikke var aktiveret? Eller har du aldrig brugt den?
|
|
![]() |
|
superfun ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-August-2008 Status: Offline Point: 150 |
Har kun pakket den ud og ikke andet.
Har ikke opsat den eller andet, da jeg købte en mini pc i stedet for. Så nej har aldrig haft den i brug |
|
![]() |
|
superfun ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-August-2008 Status: Offline Point: 150 |
Men vil da gerne skrive til ham jeg købte den af omkring licensen.
Hvis du gerne vil have det
|
|
![]() |
|
zulfo ![]() Moderator gruppe ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 05-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3701 |
Kan den ikke genaktiveres lige som en Windows 7 ved at ringe på et Microsoft nummer, og indtaste aktiveringskoden?
|
|
Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414 |
|
![]() |
|
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
@superfun: Du skrev da tidligere til mig ang problemer med hakkende 1080p materiale over trådløs forbindelse med din T02'er?
|
|
![]() |
|
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4951 |
Er der ikke noget med at det koster 25 usd, at aktivere den windows trial der kommer med t02 sticken?
|
|
![]() |
|
Det har jeg ikke læst om nogen steder men det lyder da interessant....
|
|
![]() |
|
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4951 |
Sådan som jeg har læst det, så skal der betales et royalty fee på 25$ ved brug af en Windows 8.1
Her kan læses noget omkring Microsoft royalty prispolitikken: Så hvis man køber MeeGoPad T02 modellen med Windows 8.1 Bing for 109$, så skal man stadig betale 25$ til Microsoft. Det lader til at producenten ikke har en aftale med Microsoft og derfor skal der betales separat. Så man får Windows OS med præinstalleret på sticken, men ikke rettigheden til at bruge det. Lidt i samme stil med Raspberry PI, hvor man skal betale separat royalty fee til codec for at kunne afspille Dolby og DTS lyd. Dette er selvom alt andet mediecenter software er gratis. Mere kan læses om det her:
|
|
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
|
![]() |
|
Jeps. Men kan ikke købe en Win 8 i min "country/region" som der står skrevet når jeg prøver at købe en serial.
Det gider jeg ikke bruge mere tid på. Den bliver sat til salg for 500 kr + post. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |