recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - mega billig mediacenter?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketmega billig mediacenter?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
bagwell Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 07-August-2006
Status: Offline
Point: 6
Direkte link til dette indlæg Emne: mega billig mediacenter?
    Sendt: 04-Oktober-2006 kl. 16:50

Heysa

Jeg leder efter en low end mediacenter, det behøber ikke have 2 BG ram og en monster processor, det behøver ikke engang være pænt. 

Men jeg syntes at de fleste ligger fra 6000 og opefter.... findes der ikke billigere alternativer ?????  evt en "ældre model"

Til top
Decap_dk Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 21-September-2006
Sted: Denmark
Point: 175
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Oktober-2006 kl. 17:42
hmm nu ved jeg ikke helt om man kan få færdig-samlede MEGA billige mediacentre, men du kan da prøve og se om det ikke kan lade sig gøre selv at bygge et (hvis det er fint med almindeligt ATX-kabinet)

Jeg kunne forestille mig den billigste dual core-cpu fra intel (core 2 duo) er rigeligt, samt 512-1024mb ram, og så naturligvis en hdd. sidste ingridiens er således bare et grafikkort med dvi-ud og så skulle du være godt på vej til at få din egen mediacenter. Hvis du allerede har windows xp (ikke mce) så kan du evt prøve MediaPortal inden du investerer i windows mce... Så burde du kunne stable noget på benene for omkring 3-4k vil jeg tro.
Til top
BeLLe Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 26-Juli-2006
Point: 302
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2006 kl. 17:16
Medion har lavet et media center (der dog ikke kører winMCE men linspire) der koster omkring 2000,-

jeg har ikke selv leget med den men har da set et par stykker og umiddelbart ser de meget pæne ud.. kender dog ikke til specs men det må være noget low end når den kan sælges så billigt
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu