|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Shaolin ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-Juni-2006 Sted: Valby, Danmark Status: Offline Point: 429 |
![]() Sendt: 26-September-2008 kl. 00:59 |
Hvis der stadig er nogle der (som mig) kan se pointen i at fylde sin HD-samling op med billige HD-DVD'er, har dvd.co.uk 1. sæson af Star Trek - The Original Series til en billig skilling. 18£ er sgu i orden. Og da det er en combo HD-DVD/DVD er den måske også interessant for andre. Her er link : http://www.dvd.co.uk/DVD/Star-Trek-The-Original-Series-Serie s-1-HD-DVD/PHE9384/product.htm |
|
![]() |
|
ekelund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-August-2006 Sted: Aalborg Denmark Status: Offline Point: 1426 |
![]() |
de sender da ikke til Danmark ?
|
|
Kef R500,R200C, Q100, SVS SB-2000, Onkyo TX-NR818,Hegel Röst , Sony 65XE90, Xbox One X. ,Apple TV4K
|
|
![]() |
|
Vanderlay ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1168 |
![]() |
Jeg købte den for en måneds tid siden samme sted, og den kom da fint til
DK, men de har måske ændret politik? Jeg er ikke gammel Star Trek-fan, men synes faktisk ikke serien er så ringe. Effekterne er totalt papmaché, men historierne og skuespillet er hæderligt |
|
![]() |
|
ekelund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-August-2006 Sted: Aalborg Denmark Status: Offline Point: 1426 |
![]() |
Jeg prøvede lige at bestille den og gik ikke igennem, nogen siger man ikke kan bestille vare til over 16 pund
|
|
Kef R500,R200C, Q100, SVS SB-2000, Onkyo TX-NR818,Hegel Röst , Sony 65XE90, Xbox One X. ,Apple TV4K
|
|
![]() |
|
Shaolin ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-Juni-2006 Sted: Valby, Danmark Status: Offline Point: 429 |
![]() |
D'oh! I har ret. Beklager meget. Fatter jeg ikke meget af. Jeg har selv bestilt hos dem flere gange, uden problemer, og de skriver da også i deres Help-sektion, at de sender til Danmark. Men åbenbart ikke lige Star Trek! Dårligt.
![]() |
|
![]() |
|
Startrek ![]() -- ![]() Bruger stoppet på recordere.dk Oprettet: 02-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5740 |
![]() |
Så må vi håber at den snart falder til 16 pund
![]() Den er jo nu falde til 17.80 pund, så hvorfor ikke ![]() Redigeret af Startrek - 26-September-2008 kl. 10:33 |
|
![]() |
|
jvks ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 248 |
![]() |
Nogle hjælper det at ændre prisen til Euro.
|
|
![]() |
|
jvks ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 248 |
![]() |
Glem det, tænkte på PLAY.COM
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |