|
Mekanisk tastatur |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | ||
ladiesman217 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
azreal: Af hjertet TAK... Det gav da lige lidt mere at tænke på...
![]() Er det CM Storm QuickFire du snakker om?
Redigeret af ladiesman217 - 21-August-2014 kl. 12:14 |
||
|
||
![]() |
||
azrael ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2006 Sted: Tilst Status: Offline Point: 1694 |
|
Det var så lidt. ![]() Cooler Master laver adskillige mekaniske keyboards. Du kan se deres line up her: http://gaming.coolermaster.com/en/products/keyboards/ Næsten alle af dem er mekaniske, men ikke alle kan fås i alle varianter herhjemme. |
||
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
|
||
![]() |
||
ladiesman217 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
|
Cool, tak for det
![]() Jeg må se mig omkring. Som det lyder til ud fra den guide du linkede til, så er det Brown eller Blue jeg skal undersøge. Blue som den gode "all round". Redigeret af ladiesman217 - 21-August-2014 kl. 15:03 |
||
|
||
![]() |
||
|
Sorry, den misforstod jeg lige
![]() |
||
|
||
![]() |
||
usse ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 31-Juli-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 20 |
|
Benytter selv SS 6gv2 RED edition med red keys, og er super tilfreds med det enkle design og så er det bygget som en kampvogn :D
|
||
![]() |
||
|
Lyder vildt. Har du et link til det?
![]() |
||
|
||
![]() |
||
|
Ved du hvor man kan købe Das som har dansk layout? Og evt. også Filco og Ducky? Af hvad jeg kan læse så findes disse tre modeller ikke rigtig med ÆØÅ, men måske du ved noget?
Redigeret af ladiesman217 - 21-August-2014 kl. 15:53 |
||
|
||
![]() |
||
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4945 |
|
Du kan få det her til 129 Euro i enten brun eller blå cherry. Det koster 5 Euro at få tilsendt det. Så det vil koste omkring 1000 kr. (Husk at vælge "Skandinavian") Medmindre du vil have det ultimative til blindskrift uden skrift på tasterne: Det er så uden ÆØÅ ![]() ![]() (husk at vælge EU layout, hvor return er dobbelt højde. Redigeret af Cyberguyen - 21-August-2014 kl. 16:57 |
||
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
||
![]() |
||
|
Tak for links
![]() ![]() Og Filco sælges slet ikke med Nordic keys der fra den side, vel?
|
||
|
||
![]() |
||
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4945 |
|
LÆS!!! Vælg "Skandinavian" som jeg skrev
![]() |
||
|
||
![]() |
||
|
Men det kan godt være at du skal smide de ekstra knaster og investere i den nye model.
Jeg kan personligt ikke li' multimedia taster, men den har nogle fede fordele: |
||
|
||
![]() |
||
|
For fanden, jeg kiggede også på den drop down, men af en eller anden årsag kunne jeg ikke se der var flere muligheder på min telefon, men kan se der er nu på min computer. My bad ![]() Den nye model du linker til der, med YouTube filmen, kan det købes fra samme side? Redigeret af ladiesman217 - 21-August-2014 kl. 19:25 |
||
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |