|
Mellanox ConnectX 3 EN DualPort high profile brack |
Besvar |
Forfatter | |
TBK
Bruger Oprettet: 15-Februar-2014 Status: Offline Point: 245 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 25-April-2014 kl. 05:04 |
Hej jeg søger et Mellanox ConnectX 3 EN Dual Port high profile bracket.
Jeg er villig til at give et low profile bracket + penge for det. |
|
claus_jac
Guld medlem Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
Funktioner
Tak(0)
|
skal være helt ærlig - tror sg ærligt talt ikke du finder mange inifiniband produkter her på recordere. - Det er noget udenfor de flestes rækkevidde her på forummet. - men hvorfor ikke bare søge på ebay? - er ret sikker på du kan finde et fra england til en OK pris.
|
|
TBK
Funktioner
Tak(0)
|
Har prøvet at søge på ebay og diverse andre sider, det er dog endnu ikke lykkedes at finde et.
|
|
claus_jac
Guld medlem Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
Funktioner
Tak(0)
|
Infiniband er ikke synderligt meget brugt i DK af en eller anden grund. Og det er næppe til privatbrug? (selvom jeg ikke havde noget imod at have hardware til at teste det af i en NAS-boks :-) )
|
|
TBK
Funktioner
Tak(0)
|
Jo det er til privat brug, min variant (MCX312A-XCBT) understøtter dog kun Ethernet (10Gbit/s).
Det kunne dog være spændende at eksperimentere med Infiniband. Jeg har opgraderet mit netværk til fiber i forbindelse med at min ISP lagde et fiber drop cable: |
|
claus_jac
Funktioner
Tak(0)
|
ja det er sg seriøst så. - Mit umiddelbare bud ville være at tage fat i nogle af de HW-pushere der gør i brugt IT-udstyr. Det er typisk ældre SUN/IBM/HP/DELL løsninger og der sidder ofte infiniband kort i de servere da det hænder at supercomputing centrene på de danske universiteter skal af med gammelt udstyr (hvis du kender nogen på en datalogisk afdeling, kan du eventuelt prøve dig frem hos dem.) Der er utroligt lidt infiniband i DK, da det er en sindssyg dyr teknologi (af en eller anden grund i DK, men jeg har set via blandt andet forummet på nas4free.org og nexentastor.org at der er infiniband på ebay i usa til temmelig billige penge)
Du kan eventuelt prøve et firma som Epoka, eller nordic computer (mener jeg de hedder, men der er en del derude.) |
|
claus_jac
Funktioner
Tak(0)
|
PS - du KAN selvfølgelig også prøve at ringe til Mellanox i Roskilde. - Jeg tvivler på at der er nogen som helst der ligger inde med en bracket løs, men hvis der er nogen steder de skulle kunne skaffes - så ville det være direkte hos Mellanox. Hvis man spørger dem pænt.
|
|
TBK
Funktioner
Tak(0)
|
Tak for rådene. Det vil jeg forsøge.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |